52,8 procent van de leidinggevenden in de Benelux heeft een duidelijk plan om het gebruik van kunstmatige intelligentie (AI) en (andere) vormen van automatisering in klantenservice naar een hoger plan te tillen. Ook geeft 56 procent aan de uitgaven h...
Of het nu gaat om hybride werkmodellen, thuiswerken of locatie-onafhankelijk werken vanaf elk willekeurig device: de sleutel tot de werkplek van de toekomst is constructieve ondersteuning aan werknemers. Eenzelfde grote rol is weggelegd voor een hoge...
CM.com, een wereldwijd Conversational Commerce-platform, versterkt haar klantenaanbod door de overname van CX Company, een Europees (cloudgebaseerd) digitaal gesprekplatform dat is ontworpen om klanten automatisch op een persoonlijke manier te betrek...
69% van het routinematige werk dat managers op dit moment uitvoeren is in 2024 geautomatiseerd. Vooral de inzet van kunstmatige intelligentie (AI) en techologieën zoals virtuele persoonlijke assistente en chatsbots op de werkvloer neemt snel toe...
Zendesk maakt de Answer Bot beschikbaar voor alle mobiele en web-kanalen. Dit betekent dat organisaties met AI-gedreven self-service sneller support kunnen bieden aan consumenten. Daarnaast heeft Zendesk nieuwe functionaliteit toegevoegd aan de knowl...
Om het hoofd te bieden aan de stortvloed van digitale informatie en activiteiten gaan organisaties en klanten steeds meer gebruik maken van automatisering, voorspelt Gartner. Klantgeleide automatisering is volgens het onderzoeksbureau dan ook de toek...
De vraag naar integration platform as a service (iPaaS) groeit sterk. Desondanks zijn de eerste tekenen van consolidatie in de markt zichtbaar. Gartner verwacht dat in 2023 tot tweederde van de bestaande iPaaS vendoren zullen zijn gefuseerd of overge...
Op dinsdag 12 maart organiseert Oracle de Oracle Cloud Day in het NBC in Nieuwegein. Wilfred Scholman, Country Leader van Oracle Nederland opent de dag, gevolgd door een keynote van Andrew Sutherland, SVP Business Development, Systems and T...
Kunstmatige intelligentie (AI) maakt steeds meer zijn weg naar de werkplek, met virtuele persoonlijke assistenten (VPA's) en andere vormen van chatbots die de menselijke prestaties in veel organisaties vergroten. 70 procent van de organisaties zal te...
In 2019 komen er nieuwe gespecialiseerde functies voor IT’ers die het onderhoud en beheer van AI-systemen moeten verzorgen. Deze AI-specialist krijgt een geheel nieuwe rol. Dit verwacht Dataiku, leverancier van een open data science- en machine...