Ruim twee op de vijf (44%) thuiswerkers hebben tijdens de coronacrisis kantoorproducten gekocht voor de thuiswerkplek. De helft van alle thuiswerkers (48%) heeft geen bijdrage van de werkgever gekregen. Dit blijkt uit de Thuiswerk Monitor, een groots...
NETGEAR, aanbieder van netwerk- en internetverbonden producten voor consumenten en bedrijven, heeft zijn financiële resultaten voor het vierde kwartaal en het volledige jaar eindigend 31 december 2020 bekend gemaakt. De netto-omzet in het vierde kwa...
De Stichting Organisatie Producentenverantwoordelijkheid E-waste Nederland (OPEN) gaat zorgen voor het voldoen aan de wettelijke inzameldoelstelling van 65% en het e-waste circulair maken in Nederland van afgedankte Elektrische en Elektronische Appar...
Paradigit heeft besloten per 1 maart te stoppen met haar winkelactiviteiten. De vestigingen Eindhoven, Utrecht, Maastricht en Groningen zullen hun deuren per 1 maart definitief sluiten. De aanhoudende verschuiving van offline winkelaankopen naar onli...
Fitbit, maker van sport- en gezondheidswearables, is overgenomen door Google. Beide bedrijven gaan meer dan een jaar na de eerste afspraken als één geheel verder, hoewel de antitrustgoedkeuringen nog niet allemaal binnen zijn. Fitbit is...
Audiomerk EPOS, onderdeel van de Demant Group, kondigt aan dat de ADAPT 360, ADAPT 460 en ADAPT 560 headsets gecertificeerd zijn voor Google Meet en Google Voice. Dit biedt zakelijke professionals een rijk, natuurlijk geluid en Active Voice Cancellat...
Op de CES technologiebeurs presenteert Nobi, een Belgische start-up uit Antwerpen, voor het eerst zijn slimme lamp die eind dit jaar op de markt komt. De intelligente lamp waakt over alleenstaande ouderen zodat ze langer zorgeloos zelfstandig kunnen...
Uit GfK’s wekelijks Sales Tracking onderzoek blijkt dat er een unieke situatie is ontstaan sinds COVID-19 ons land beheerst. Met name de technology branche profiteert en groeit week-op-week sinds COVID-19. In week 46 is er 38% meer verkocht (in...
Tech Data maakt bekend te zijn aangesteld als officiële distributiepartner voor Glass Enterprise Edition 2 in Europa. Dankzij deze overeenkomst hebben partners van Tech Data in de hele regio de beschikking over de Glass Enterprise Edition 2 wear...
Met de Gentle Monster Eyewear II brengt Huawei op 6 november zijn tweede slimme bril op de markt. Het gadget, uitgerust met een spraakassistent en luidprekers in het montuur, krijgt een richtprijs mee van 329 euro. In tegenstelling tot wat je zou ver...