Veel ondernemers doen wel zaken met klanten maar weten amper wie hun klanten zijn. Losse transacties worden niet geanalyseerd en dan ontbreekt er een helder inzicht over de wensen en nukken van de klantenkring. Als de informatie al verzameld is,...
NEN is gestart met de ontwikkeling van een Nederlands Technische Afspraak (NTA) voor de Xperience Level Agreement (XLA)-methode. Bij XLA staat de gebruikersbeleving bij IT-projecten centraal. De focus ligt op het vinden van het grotere doel en dat do...
Gartner zet negen trends op het gebied van digitale ervaring op een rijtje die organisaties in 2020 moeten adresseren. Het gaat onder meer om multiexperience, interfaceloze machines, betalingen met gezichtsherkenning, inclusief ontwerp en design ops....
Digitalisering verhoogt de effectiviteit van belangrijke bedrijfsonderdelen, waaronder customer service, HR, financiën, IT en legal. Het behouden van deze impact is echter een uitdaging, wat te wijten is aan zwakke plekken in de organisatie. Dit...
SAP Customer Experience heeft Bob Stutz aangewezen als nieuwe president voor Product Engineering & Operations. Hiervoor werkte Stutz als VP Marketing Cloud bij Salesforce. Stutz staat er niet alleen voor, want hij zal SAP Customer Experience same...
Stel, je staat als 'digital leader' op de voorpagina van het Financiële Dagblad (FD). Vervult zo'n artikel je dan met trots of met schaamte? Volgens Erik Wiechers, CEO van ICT-dienstverlener PQR, is dat de 'lakmoesproef' voor deugdzaam leiderschap. ...
67% van alle interacties tussen klanten en bedrijven wordt in 2030 door slimme machines wordt afgehandeld. Technologie zal de grootste drijvende kracht zijn voor de customer experience. Dat betekent dat merken hun klant ecosysteem opnieuw onder de lo...
De opkomst van e-commerce heeft het winkelgedrag van mensen compleet veranderd. Axis Communications en onderzoeksbureaus Ipsos en GfK ondervroegen 2.500 consumenten in 'mode-hotspots' New York, Shanghai en Frankrijk om inzicht te krijgen in hun ideal...
Voor medewerkers van de klantenservice zijn ontoereikende technologie en processen twee belangrijke aspecten die de effectiviteit en het niveau van de klantenservice beperken. Beide factoren zorgen voor veel frustraties. Dit blijkt uit onderzoek van ...
Cruyff, onderdeel van de Premium Inc. Groep, heeft eind augustus een vernieuwde webshop gelanceerd om het lifestylemerk internationaal te laten groeien. Om dit mogelijk te maken koos Cruyff voor de implementatie van Salesforce Commerce Cloud door pro...