Conscia Group heeft zich als eerste Cisco-partner ter wereld in meerdere landen gekwalificeerd tijdens een gecombineerde Cisco Customer Experience Specialization Partner-review. Dit betekent dat Conscia in staat is om middelen, consistente processen ...
Zendesk kondigt nieuwe Support- en Sales-suites aan. Hiermee breidt Zendesk het aanbod aan service-first CRM-oplossingen uit en stelt het service- en salesteams in staat om direct contact te hebben met klanten en gesprekken te voeren via alle kanalen...
Cisco heeft tijdens de conferentie Cisco Live 2020 in Barcelona nieuwe software- en services toepassingen gelanceerd. De belofte is dat organisaties met deze nieuwe producten hun klanten een betere 'customer experience (CX)' kunnen geven. Cisco deed ...
Om de klantervaring (CX) te verbeteren is het noodzakelijk de strikte scheiding tussen de IT- en business-afdelingen te beperken. Ook moeten bedrijven meer klantgerichte investeringen te doen. Dit blijkt uit recent onderzoek van Pegasystems Inc. Pega...
Om te kunnen concurreren en succesvol te zijn in een wereld waarin digitalisering overal aanwezig is, moeten bedrijven implementatie van nieuwe technologie afstemmen op de waarden en verwachtingen van werknemers en klanten. Dat blijkt uit het Accentu...
SAP Nederland heeft tijdens een feestelijke avond de SAP Partner Awards uitgereikt op de SS Rotterdam. Tijdens een galadiner werden zowel winnaars als finalisten in het zonnetje gezet. Witold Kepinski, hoofdredacteur van Dutch IT-channel was erbij en...
Sportmerk ASICS geeft zijn omnichannel strategie vorm met de uitrol van een wereldwijde SAP-backbone. De wereldwijde implementatie van de Retail en Omnichannel functionaliteit daarvan wordt ondersteund door myBrand, SAP-dienstverlener en -kennispartn...
De inspanningen van de klantervaring (CX) blijven inconsistent in veel organisaties, maar er zijn tekenen van grotere CX inzet en uitvoering voor 2020, zo meldt onderzoeksbureau Gartner. Het Gartner Customer Experience Management Survey 2019 rapport ...
Sligro Food Group, met foodservicebedrijven in Nederland en België, kiest digitaal bureau Osudio als strategische e-businesspartner voor de komende vijf jaar. “De afgelopen jaren lanceerden we verschillende online initiatieven, om te leren...
De helft van de klanten overweegt overstapt naar een concurrent na een slechte ervaring. 80% doet dit na meerdere slechte ervaringen. Nederlandse consumenten zijn minder streng, hier switched namelijk 25% na een slechte eerste ervaring. Het onderzoek...