Online winkelen betekent voor de consument gemak maar tegelijkertijd ook onzekerheid. Koop je wel het product dat je wilt hebben? Voldoet het aan de verwachtingen? Het niet kunnen voelen en zien van producten is één van de grootste drempels voor he...
Tot voor kort kende vrijwel niemand de term ‘social distancing’, en halverwege 2020 kun je geen krant openslaan die de term niet bevat. Social distancing is de verzamelnaam voor de preventieve maatregelen die overheden wereldwijd de bevol...
Pegasystems, softwareleverancier van digital transformation toepassingen voor organisaties, komt met X-ray Vision. Het is de eerste Robotic Process Automation (RPA)-tool in de markt die defecte bots opspoort en repareert, zonder menselijke inter...
Torel en g-company, beide partners van freshworks, kondigen aan deze maand te gaan fuseren om gezamenlijk de Nederlandse en Belgische klanten nog beter te kunnen helpen. Het begon allemaal ‘langs de lijn’: de zoons van David Saris, oprich...
Om partners en klanten van Microsoft Dynamics 365 en Power Platform te helpen snel aan te passen aan veranderingen en sterke bedrijfsresultaten te behalen, levert Microsoft nieuwe mogelijkheden in twee releasegolven van zes maanden. Elke releasegolf ...
Tollring lanceert een nieuw schaalbaar licentiemodel voor haar iCall Suite analyse- en callrecording dienst om bedrijfskritische interactie klant gegevens voor zoveel mogelijk mensen toegankelijk te maken. Tollring heeft iCall Suite opnieuw ontworpen...
De coronacrisis heeft voor iedereen gevolgen en zal ook voor veranderingen op lange termijn zorgen. Derk-Jan Brand, de Vice President and Managing Director Benelux & Nordics van Pegasystems, ziet veel gebeuren in het werkterrein waarin Pega actie...
Sinds de lockdown een einde maakte aan persoonlijke ontmoetingen, sprak James Harrison met Comstor’s verkoopteams om te zien hoe zij zich tot online vergaderingen hebben gewend, inhoud en andere creatieve ideeën hebben aangewend om nauwe klantrela...
KPN en Continuum Global Solutions hebben onlangs de bestaande strategische samenwerkingsovereenkomst voor inbound customer experience werkzaamheden verlengd en outbound customer care & sales activiteiten toegevoegd aan de bij Continuum uitgevoerd...
Ask Roger! creëert ultieme klantervaringen. De Delftse partij helpt haar klanten bij het verbeteren van hun hele customer journey met onder andere zelfontwikkelde Customer Intelligence & Analytics oplossingen. Alles om hun klanten, en de klant van d...