Vandaag de dag maken bedrijven, ongeacht het formaat of de industrie, steeds meer gebruik van interactieve technologieën om een naadloze multi-channel customer journey te garanderen. Je bent vast bekend met diensten als NikeiD, waar je zowel onl...
De redactie van Dutch IT-channel en Executive People doet verslag van het doet verslag van het SAPPHIRE NOW event in Orlando, waar SAP eindgebruikers en partners samenkomen. Bij dit event is de ASUG (Americas SAP User Group) nauw betrokken. Tijd...
DynamicsHUB organiseert op donderdag 8 juni 2017 de Customer Success Clinic 2017 bij SPANT! in Bussum. Customer Success Clinic is een evenement voor eindgebruikers en partners over de invulling van klantgericht ondernemen in de digitale wereld. Het t...
Orange Business Services en het Nederlandse bedrijf Sound of Data slaan de handen ineen voor de levering van wereldwijde inbound voice-connectiviteit en diensten. Orange wordt Sound of Data’s preferred partner voor spraaktelefoniediensten in me...
Minister Kamp van Economische Zaken (foto) gaat klantenservices verbieden extra kosten in rekening te brengen. Uitsluitend het normale tarief dat providers in rekening brengen voor een standaard oproep naar een vast of mobiel nummer mag in rekening w...
Met de komst van Dynamics 365 zijn nieuwe functionaliteiten beschikbaar gekomen. Een van deze nieuwe functionaliteiten is een standaard portaaloplossing die data uit het systeem beschikbaar kan maken voor derden. Hiermee komen allerlei self-service m...
Omoda is gestart met de implementatie van Salesforce Marketing Cloud en Salesforce Service Cloud. De snelgroeiende Zeeuwse retailer van schoenen, tassen en accessoires zet de oplossingen van Salesforce in om een totaaloverzicht van klanten te krijgen...
Consumenten hebben vooral behoefte aan een persoonlijke, relevante service. Daarvoor moeten bedrijven drie zaken goed geregeld hebben: hun medewerkers hebben een 360-gradenbeeld van de klant, ze gebruiken geautomatiseerde tools om aangenamere custome...
Digitalisering, klantbeleving en realtime inzicht zijn de trends van nu. SAP is met SAP S/4HANA een compleet nieuwe weg ingeslagen om dit mogelijk te maken. Uit onderzoek blijkt dat de weg naar SAP HANA wordt ervaren als een tocht door de jungle...
Wie weleens online shopt of een muziekstreamingdienst gebruikt, kent ze: aanbevelingen. “Misschien vind je dit ook leuk?” Wellicht verbaast het je hoe nauwkeurig die zijn. Maar aanbevelingen worden echt niet willekeurig gedaan. Wat eraan ...