De Deming Circle van William Edwards Deming, The Golden Circle van Simon Sinek, de Ansoff-matrix van Igor Ansoff en de BCG-matrix van de Boston Consulting Group, u kent uw klassiekers. Ondertussen strooien analisten kwistig met hun eigen magische kwa...
Slechts 15 procent van de organisaties geeft aan signalen op het gebied van User Experience altijd serieus te nemen. Zij streven naar 100 procent tevreden gebruikers. 39 procent geeft aan pas actie te ondernemen wanneer er meerdere signalen zijn. Voo...
‘Technologie is slechts een hulpmiddel in de relatie met de klant.’ Een uitspraak die je niet direct verwacht uit de mond van een CTO, en zeker niet als het een CTO van een leverancier van klantenservicesoftware en supportticketsystemen b...
Workday organiseert op 14 tot en met 16 november 2017 in het Spaanse Barcelona Workday Rising Europe 2017. Bezoekers kunnen op dit event kennismaken met de Workday-community, netwerken, ontdekken hoe zij bedrijfsuitdagingen aangaan en inzicht krijgen...
Organisaties die het hart van de klant willen veroveren, ontkomen er niet aan om goed na te denken over hoe technologie ze kan helpen in deze missie. Maar de menselijke factor, die zorgt voor de emotionele verbinding in de relatie, mag niet uit het o...
Maersk Line kiest voor Salesforce Marketing Cloud, Einstein Analytics en Community Cloud van Salesforce. Met deze oplossingen wil Maersk sales-, klantenservice- en marketingbreed gepersonaliseerde, één-op-één customer jour...
Door gebruik te maken van Oracle Health Insurance Back Office en Oracle Service Cloud bespaart zorgverzekeraar ONVZ tijd op het onderhoud van zijn backofficesysteem. Bovendien heeft de zorgverzekeraar nu de middelen om klanten op persoonlijk niveau t...
Vandaag de dag maken bedrijven, ongeacht het formaat of de industrie, steeds meer gebruik van interactieve technologieën om een naadloze multi-channel customer journey te garanderen. Je bent vast bekend met diensten als NikeiD, waar je zowel onl...
De redactie van Dutch IT-channel en Executive People doet verslag van het doet verslag van het SAPPHIRE NOW event in Orlando, waar SAP eindgebruikers en partners samenkomen. Bij dit event is de ASUG (Americas SAP User Group) nauw betrokken. Tijd...
DynamicsHUB organiseert op donderdag 8 juni 2017 de Customer Success Clinic 2017 bij SPANT! in Bussum. Customer Success Clinic is een evenement voor eindgebruikers en partners over de invulling van klantgericht ondernemen in de digitale wereld. Het t...