Hans de Wit verlaat Postex uit Gouda en wordt per 1 januari 2021 mede-eigenaar en directielid van DNA Services, aanbieder van erp software oplossingen voor diverse sectoren, waaronder food, handel en productie, inclusief beheer en hosting. De Wit is ...
Het Russische Tricolor kiest Orange Business Services voor het moderniseren van de klantenservice. Dit gebeurt op basis van technologie van Genesys, een internationale aanbieder van klantenervaring- en contact center oplossingen. Tricolor levert aan ...
Een rijke klantervaring en transparantie over datagebruik naar de klant toe; neem hem/haar uiterst serieus. Dit vormt de kern van Next-Gen SAP Customer Data Platform. “Customer Experience (CX) is een integraal onderdeel van de intelligente onde...
Zendesk kondigt nieuwe mogelijkheden aan voor zijn service-first CRM-oplossing waarmee bedrijven real-time support kunnen bieden via messaging-kanalen op het web, via social media en mobiel. Dankzij een strategische samenwerking met WhatsApp kunnen b...
Oracle heeft nieuwe sales- en CX-innovaties aangekondigd binnen zijn Oracle Fusion Cloud Customer Experience (CX) die bedrijven helpen het online verkoopproces en de bijbehorende klantervaring te verbeteren. Juist nu leeft meer dan ooit tevoren in v...
De uitdagingen waarmee bedrijven in 2020 worden geconfronteerd zijn ongekend. En waar zelfs de beste managementteams niet voorbereid waren om deze omstandigheden het hoofd te bieden, kunnen ze wel strategieën ontwikkelen om flexibeler te zijn en...
System integrator en managed service provider Avit Group is door Cisco benoemd tot Partner of the Year 2020 in Noord-Europa. Eerder deze week is de organisatie ook uitgeroepen tot Partner of the Year en Customer Experience Partner of the Year 2020 do...
SAP heeft de wereldwijde lancering aangekondigd van SAP Customer Data Platform, een next-generation klantgegevensplatform (CDP) dat organisaties in staat moet stellen de klantervaring te herdefiniëren bij elk engagement, van commercie en marketing t...
SAP heeft aangekondigd dat een nieuw IDC economisch impactmodel voorspelt dat de inkomsten die SAP-partners genereren in de komende vier jaar bijna zullen verdubbelen. De IDC Vendor Spotlight, gesponsord door SAP, ‘Partner Opportunity...
Bedrijven met meer volwassen mogelijkheden op het gebied van customer experience, realiseerden in de afgelopen zes maanden meer succes met onder meer meer marktaandeel, hogere klantuitgaven en het transformeren van cruciale processen. Dit blijkt uit ...