‘Technologie is slechts een hulpmiddel in de relatie met de klant.’ Een uitspraak die je niet direct verwacht uit de mond van een CTO, en zeker niet als het een CTO van een leverancier van klantenservicesoftware en supportticketsystemen b...
Workday organiseert op 14 tot en met 16 november 2017 in het Spaanse Barcelona Workday Rising Europe 2017. Bezoekers kunnen op dit event kennismaken met de Workday-community, netwerken, ontdekken hoe zij bedrijfsuitdagingen aangaan en inzicht krijgen...
Organisaties die het hart van de klant willen veroveren, ontkomen er niet aan om goed na te denken over hoe technologie ze kan helpen in deze missie. Maar de menselijke factor, die zorgt voor de emotionele verbinding in de relatie, mag niet uit het o...
Maersk Line kiest voor Salesforce Marketing Cloud, Einstein Analytics en Community Cloud van Salesforce. Met deze oplossingen wil Maersk sales-, klantenservice- en marketingbreed gepersonaliseerde, één-op-één customer jour...
Door gebruik te maken van Oracle Health Insurance Back Office en Oracle Service Cloud bespaart zorgverzekeraar ONVZ tijd op het onderhoud van zijn backofficesysteem. Bovendien heeft de zorgverzekeraar nu de middelen om klanten op persoonlijk niveau t...
Vandaag de dag maken bedrijven, ongeacht het formaat of de industrie, steeds meer gebruik van interactieve technologieën om een naadloze multi-channel customer journey te garanderen. Je bent vast bekend met diensten als NikeiD, waar je zowel onl...
De redactie van Dutch IT-channel en Executive People doet verslag van het doet verslag van het SAPPHIRE NOW event in Orlando, waar SAP eindgebruikers en partners samenkomen. Bij dit event is de ASUG (Americas SAP User Group) nauw betrokken. Tijd...
DynamicsHUB organiseert op donderdag 8 juni 2017 de Customer Success Clinic 2017 bij SPANT! in Bussum. Customer Success Clinic is een evenement voor eindgebruikers en partners over de invulling van klantgericht ondernemen in de digitale wereld. Het t...
Orange Business Services en het Nederlandse bedrijf Sound of Data slaan de handen ineen voor de levering van wereldwijde inbound voice-connectiviteit en diensten. Orange wordt Sound of Data’s preferred partner voor spraaktelefoniediensten in me...
Minister Kamp van Economische Zaken (foto) gaat klantenservices verbieden extra kosten in rekening te brengen. Uitsluitend het normale tarief dat providers in rekening brengen voor een standaard oproep naar een vast of mobiel nummer mag in rekening w...