De Net Promoter Score (NPS) van B2B-organisaties in Nederland is in 2018 gestegen naar 14%. In 2017 kwam dit uit op 10%. Ondanks de stijging van het aantal promoters, beveelt de helft van de klanten organisaties passief en 17% van de klanten organisa...
VAN CUSTOMER DATA & INTELLIGENCE NAAR CUSTOMER EXPERIENCE: MICROSOFT & ADOBE ROUNDTABLE Datum: 29 maart 2019 Tijd: 13:00 – 16:15 uur Locatie: Evert van de Beekstraat 354, 1118 CZ Schiphol Ruimte: 2007, 2e verdieping Succesvolle bedrijven weten dat...
Van Customer Data & Intelligence naar Customer Experience: Microsoft & Adobe Roundtable Datum: 11 April 2019 Tijd: 13:00 – 16:30 uur Locatie: Evert van de Beekstraat 354, 1118 CZ Schiphol Ruimte: 2007, 2e verdieping Succesvolle bed...
Hoe zet u als onderwijsinstelling eenvoudig events op en begeleidt u de studiekiezer in zijn of haar reis? Welke rol Dynamics 365 for Marketing hierbij kan spelen hoort u tijdens een workshop van CraniumConnect. De meeste onderwijsinstellingen weten ...
Bijna de helft (48,7%) van de consumenten vindt het niet relevant of een vraag wordt beantwoord door een mens of een (chat)bot. Een ruime meerderheid stellen vragen bij voorkeur echter wel aan een medewerker van vlees en bloed via telefoon, per e-mai...
VOCA (veranderlijkheid, onzekerheid, complexiteit en ambiguïteit) staat bovenaan het menu in 2019, volgens huidige voorspellingen. Hoewel die afkorting niet zo aantrekkelijk klinkt, laat het zien dat we de komende twaalf maanden flinke porties onzek...
Oracle organiseerde onlangs zijn Oracle Customer Experience event in het Bimhuis in Amsterdam. Daar ruim 300 verwachte deelnemers samen om tijdens het CX-netwerkevenement nieuwe vaardigheden en kennis op te doen om moderne klantervaring onmiddellijk ...
Merken in de Benelux benutten Artificial Intelligence om klantgegevens te begrijpen en relevantere, gepersonaliseerde ervaringen te leveren. Daarbij houden ze rekening met wet- en regelgeving van de GDPR. Dit blijkt uit het internationale Context is ...
Drie van de vier online shoppers zien lang niet altijd productaanbevelingen die hen werkelijk interesseren. De vraag of aanbevelingen klanten daadwerkelijk interesseren, wordt maar door een kwart (25%) beantwoord met ‘bijna altijd’ of &ls...
Nederlandse consumenten nemen het liefst telefonisch contact op met de klantenservice van mobiele aanbieders. Contact via e-mail staat op de tweede plaats. Zelf zaken regelen doen consumenten echter het liefst via de website van hun provider. Dit bli...