Uit data van de Klantenservice Federatie blijkt dat het aantal wachtrijen bij klantenservices met zo'n 20 tot 30 procent is gestegen ten opzichte van 2021, berichtte NOS deze week. Ook is de wachttijd nu 2 tot 3 keer langer dan vorig jaar. En bedrijv...
Avaya benoemt Alan Masarek tot president en CEO. Ook treedt hij toe tot de Raad van Bestuur van het bedrijf. Masarek heeft dertig jaar ervaring met het leiden van communicatie-, IT- en business services-organisaties. Masarek is sinds 1 augustus actie...
Ivanti introduceert Ivanti Neurons for Digital Experience. Deze nieuwe versie van het platform helpt IT-teams om de digitale werknemerservaring beter te begrijpen, te meten en te verbeteren. De oplossing combineert IT Service Management (ITSM), Unifi...
Bedrijven over de hele wereld plannen grote investeringen in digitale technologie om hun ambitieuze expansieplannen te ondersteunen, voortbordurend op de lessen uit de pandemie. Digitale leiders bewegen zich in alle sectoren en regio's in de richting...
Na een paar ingrijpende jaren vol transformatie, waarin de hele hospitality-sector cruciale technologische oplossingen implementeerde om te overleven, zijn verblijf- en uitgaansgelegenheden steeds bedrevener geworden in het aanbieden van naadloze dig...
Communicatieplatform Trengo is benoemd tot een WhatsApp Business Solution Provider (BSP). Dankzij de samenwerking met Meta kunnen klanten van Trengo hun klantcontact personaliseren en inkomsten verhogen. Trengo bundelt messaging diensten zoals W...
De online bestedingen van Nederlandse consumenten komen in Q1 2022 uit op € 8,2 miljard, een stijging van 7% ten opzichte van lockdown-kwartaal Q1 2021. De groei wordt aangejaagd door de sterke groei van diensten (+125%). Voor producten is er di...
Zendesk, specialist in customer experience (cx), heeft aangekondigd dat het een definitieve overeenkomst is aangegaan om te worden overgenomen door een investeerdersgroep onder leiding van wereldwijde investeringsmaatschappijen Permira en Hellman &am...
Qualtrics en ServiceNow kondigen een nieuwe app aan die helpt de werknemers- en klantenservice-ervaringen te verbeteren. Qualtrics Embedded Insights, verkrijgbaar in de ServiceNow Store, biedt IT en customer service agents één overzicht...
Bizzomate (software-oplossingen voor digitaliseren en optimaliseren van bedrijfsprocessen) heeft voor MediReva (leverancier van medische hulpmiddelen) een nieuwe applicatie gebouwd, genaamd MoZaïeK. De backoffice-applicatie is gebouwd op basis van M...