SAP Executive Board Member Scott Russell zegt zeer goed op de hoogte te zijn van de uitdagingen, behoeften en kansen bij klanten. Tijdens het SAP Sapphire Orlando benadrukte hij de twee dingen die voor hen het belangrijkst zijn: leiderschap...
Videoconferencingbedrijf Zoom heeft een nieuwe acquisitie achter de rug. Met Solvvy voegt het AI voor klantenondersteuning aan zijn portfolio toe.De stap lijkt deel uit te maken van een breder plan om Zoom uit te breiden van de gekende voice en video...
Zendesk introduceert tijdens zijn Relate-conferentie nieuwe oplossingen die gesprekken centraal stellen bij het beheren van klantrelaties. Het bedrijf komt ook met een nieuw aanbod voor employee experience om bedrijven te helpen hun interne operatie ...
De afgelopen twee jaar waren onvoorspelbaar en hebben de noodzaak om als B2B-verkoper wendbaar en flexibel te blijven versterkt. B2B-verkopers moeten hun strategie (her)bouwen om toekomstbestendig te worden. Tijdens het virtuele kennisevent B2B E-Com...
Bijna de helft (45%) van alle Nederlanders regelt het liefste zo veel mogelijk van zijn telecomdiensten via een app. Veel providers bieden apps aan waarin klanten bijvoorbeeld hun voicemail aan of uit kunnen zetten, blokkeringen in kunnen stellen voo...
Dell Technologies breidt zijn edge-oplossingen uit. Het bedrijf wil retailers hiermee helpen snel meer waarde te genereren en een nog betere klantenervaring te garanderen op basis van data afkomstig van de verkooplocaties.Om in te spelen op de verwac...
De SAP Partner Awards 2021 zijn feestelijk uitgereikt in de Kunsthal Rotterdam en later ook in het centrum van tijdens een wandeling. De award avond werd feestelijk afgesloten in Remastered bij de Erasmusbrug. Het award event startte met een borrel e...
Het internationale bedrijf Squaretalk, een cloud contact center provider uit Israël, gaat een strategische samenwerking aan met Mobile XL. Mobile XL is een in Geleen gevestigde leverancier van software-oplossingen en Premium Zoho partner.“...
Jeroen van der Lingen en Rohit Nagarajan werken al heel wat jaren voor SAP, maar ze zijn relatief nieuw in hun huidige functie. Van der Lingen is sinds afgelopen zomer de Managing Director van SAP Nederland, Nagarajan werd een paar maanden eerder ben...
Frontline Solutions, CX-expert en system integrator van klantcontacttechnologie, gaat naast Genesys Cloud ook de implementatie van Amazon Connect voor haar rekening nemen. Frontline Solutions is de eerste lokale implementatiepartij voor Amazon Connec...