Fujitsu is naar aanleiding van de Europese aanbesteding ‘ICT-servicedesk en Beheer Kantoorautomatisering’ opnieuw geselecteerd voor het verzorgen van uitbestede ICT-diensten binnen de luchthavenorganisatie Amsterdam Airport Schiphol. Fuji...
Capital ID, leverancier van software voor Marketing Resource Management (MRM) en Digital Asset Management (DAM), gaat zijn MRM-systeem ‘ID Manager’ implementeren bij NS. De vervoersorganisatie zet het platform in voor het beheer van de hu...
#ONTSECRETARESSEN, een online magazine voor de innovatieve secretaresse, organiseert op maandag 16 april 2012 de eerste Nationale Ontsecretaressedag. Deze dag wordt georganiseerd met een knipoog naar Secretaressedag, die later die week, op donderdag ...
Halt heeft Ordina geselecteerd als nieuwe partner voor beheeractiviteiten. De overeenkomst heeft een looptijd van maximaal 4 jaar en betreft het beheer en onderhoud van het zogeheten AuraH3-informatiesysteem van Halt. Dit cliëntvolgsysteem, op b...
Tijdens een recente webcast, georganiseerd door Interactive Intelligence, leverancier van zakelijke unified IP-communicatie-oplossingen, zijn de belangrijkste trends voor contact centers in 2012 aan de orde gekomen. Aan de drukbezochte webcast, met r...
Outdare, onderdeel van De Ictivity Groep en leverancier van diensten rondom de open source CRM applicatie SugarCRM, heeft voor de gemeente Rijswijk een Klant Contact Center (KCC) applicatie opgeleverd met SugarCRM als basis. Vanaf 2015 vormen gemeent...
Trinicom, leverancier van softwareoplossingen voor het afhandelen van klantcontacten, heeft haar klantcontactoplossing T5 geïmplementeerd bij woonwarenhuis IKEA. T5 is een volledig op internettechnologie gebaseerde standaard softwareoplossing, d...
De wereldwijde investeringen in sociale Customer Relationship Software (CRM) zal aan het eind van volgend jaar meer dan een miljard dollar bedragen. Dit is een forse groei ten opzichte van de laatste cijfers, namelijk een bedrag van 625 miljoen dolla...
The worldwide social customer relationship management (CRM) market is forecast to reach over $1 billion in revenue by year-end 2012, up from approximately $625 million in 2010, according to Gartner, Inc. Worldwide social CRM is projected to total $82...
De manier waarop organisaties omgaan met ICT maakt een radicale verandering door. Meer dan ooit is de rol van IT strategisch, onder meer omdat de ontwikkeling van software gedreven wordt door een combinatie van drie trends: social, mobile en open. Di...