Floris Hulshoff Pol - 07 februari 2023

CRM specialist Zoho introduceert Team Pipelines in Bigin

CRM specialist Zoho introduceert Team Pipelines in Bigin image

Zoho Corporation, spelers in de technologiesector, onthult een nieuwe versie van Bigin, zijn CRM-systeem voor kleine ondernemingen. Bigin biedt kleine ondernemingen een CRM-systeem zonder hoge instapdrempel of kosten, waarmee ze al hun klantgerichte activiteiten kunnen beheren met één geïntegreerd platform.

De productverbeteringen die Zoho onthult voorzien kleine bedrijven en micro-ondernemingen van alle tools die zij nodig hebben om waardevolle relaties met klanten te bouwen en te onderhouden in een uitdagend economisch klimaat.

De nieuwe versie van Bigin omvat Team Pipelines. De oplossing biedt klantgerichte teams de mogelijkheid om hun activiteiten te beheren met een speciale reeks van pijplijnen en onderliggende pijplijnen op basis van één Bigin-account. Concurrerende producten bieden vaak ondersteuning voor slechts één bedrijfsfunctie, zoals sales. Bigin vertegenwoordigt daarentegen een efficiënte oplossing voor alle klantgerichte teams. De nieuwe functies brengen alle klantenactiviteiten onder op een centrale locatie en zorgen daarmee voor hechtere afstemming en samenwerking tussen mensen en teams, zonder concessies te doen op het gebied van het gebruiksgemak van Bigin.

"Kleine bedrijven hebben moeite met het uitkiezen van de juiste technologie voor het beheer van hun klantengerichte activiteiten. Dit is het gevolg van beperkingen qua tijd, kosten en de implementatie van software", zegt Sridhar Iyengar, de managing director van Zoho Europe. "Bigin is de enige CRM-oplossing die alle klantgerichte activiteiten binnen een intuïtieve interface verenigt, met inbegrip van sales, onboarding, leveringsprocessen, training en profilering op social media. De oplossing kan in slechts 30 minuten in gebruik worden genomen. Door alle klantenactiviteiten samen te brengen binnen een centraal overzicht, stelt Bigin kleine bedrijven in staat een beter begrip te vormen van de customer journey. Dit helpt hen met het aantrekken en behouden van klanten en draagt bij aan de groei van hun onderneming. Het snel groeiende gebruik van Bigin geeft blijk van de toenemende vraag van kleine bedrijven naar CRM-technologie die op hun specifieke bedrijfsbehoeften aansluit en hen in staat stelt om af te stappen van ouderwetse spreadsheets."