Devoteam versterkt Atlassian focus met behalen ITSM specialisatie

07-12-2022 | door: Witold Kepinski
Deel dit artikel:

Devoteam versterkt Atlassian focus met behalen ITSM specialisatie

Devoteam, IT-consultancy bedrijf op het gebied van cloud, data, platformtechnologieën en bedrijfstransformatie, voegt de ITSM specialisatie van Atlassian toe aan haar portfolio. Deze specialisatie, in combinatie met het Atlassian Platinum Solution Partnership en de status als erkend Training Partner, toont aan dat Devoteam de juiste hoeveelheid kennis, ervaring en certificeringen in huis heeft om haar klanten volledig te ontzorgen in Atlassian ITSM trajecten.

Met het behalen van de ITSM specialisatie verrijkt Devoteam haar aanbod en versterkt het partnership met Atlassian nog verder.

De focus op Atlassian helpt Devoteam om bij klanten de kwaliteit van service zowel binnen als buiten de organisatie te vergroten. Met als resultaat een betere samenwerking tussen de teams. De Atlassian kennis, in combinatie met Devoteam’s DevOps, Cloud, Data en Integratie focusgebieden, met additionele partners als Microsoft, Salesforce en Elastic, biedt klanten een partner die IT-uitdagingen van begin tot eind begrijpt en die over de benodigde vaardigheden beschikt om tot een oplossing te komen.

“Door de ervaring die Devoteam heeft opgedaan in de Service Management trajecten, hebben we een trackrecord opgebouwd waarin we klanten kunnen helpen op verschillende afdelingen van de organisatie: van IT- en business supportafdelingen tot HR. Atlassian’s product Jira Service Management is wat ons betreft in de meeste gevallen de beste oplossing omdat het gemakkelijk toepasbaar en aanpasbaar is in bijna elke situatie”, aldus Melis Schaap, Director Innovative Technology bij Devoteam.

Kirsten Begeman, Partner Manager EMEA bij Atlassian gaat verder in op de nauwe samenwerking tussen Devoteam en Atlassian: “Deze Atlassian ITSM specialisatie is een prachtige bevestiging van de toewijding van Devoteam aan het consistent leveren van hoge kwaliteit services om klantervaringen en -succes te optimaliseren. Geweldig teamwork!”

Terug naar nieuws overzicht