Witold Kepinski - 05 december 2022

Cmotions introduceert aangescherpte merkidentiteit

Cmotions introduceert aangescherpte merkidentiteit image

Cmotions presenteert haar aangescherpte merkverhaal en een nieuw logo. Hierbij wordt het accent gelegd op het creëren van waarde met data en hoe mens en organisatie bij kunnen dragen aan een duurzaam resultaat voor de toekomst. Dit wordt tot uiting gebracht in de nieuwe pay off: ‘Creating a better future with data’.

1 Cmotions

Van oudsher detacheert Cmotions Interim Data Professionals, adviseert zij rondom strategische data vraagstukken en leidt zij professionals op tot data experts. Het verschil in positionering van deze drie disciplines verdwijnt. Dit vanuit de gedachte dat een klant enkel geholpen wil worden met het toegankelijk maken en inzetten van data die bijdraagt aan duurzame resultaten. “Met een multidisciplinaire visie op de inzet van data, mensen, technologie en processen, kunnen organisaties groeien en ondernemen. De aanpak kan voor iedere organisatie, vraagstuk en moment verschillen. Door het bundelen van Cmotions’ drie disciplines, kunnen wij hier een integrale rol in spelen”, aldus Kees Groenewoud, directeur Cmotions.

Geen enen en nullen maar rondingen

Met haar nieuwe huisstijl stapt Cmotions bewust af van enkel de rationele kant van data. Vanuit de overtuiging dat niet enkel de data en technologie leiden tot de beoogde resultaten, wordt de mens meer centraal gezet. Met het maken van dit statement wil zij het datavak toegankelijker en de toepassing ervan mensgerichter maken.

20 jaar

Het in 2002 opgerichte bedrijf, vierde in november haar jubileum. Met de 75 professionals is begin van de maand een jubileumweekend gevierd. Eind van de maand is in het bijzijn van haar gewaardeerde opdrachtgevers het glas geheven en met de lancering van de nieuwe corporate brand, geproost op een mooie toekomst waar data in toenemende mate een prominente rol in zal spelen.

Cmotions – onderdeel van Broad Horizon

De toenemende stroom aan data en de middelen om die te verzamelen, te analyseren en te ontsluiten creëert een toekomst van nieuwe kansen en mogelijkheden. Met 20 jaar ervaring in het data-domein weet Cmotions als geen ander hoe zij deze potentie moet benutten. Onze experts helpen organisaties te groeien en ondernemen door het ontsluiten, analyseren, verrijken en verzilveren van datastromen. Hierbij worden data en technologie ingezet, maar de mensen maken het verschil. Met elkaar creëren we de juiste inzichten om fact-based beslissingen te nemen en een stevig fundament te bouwen. Hiermee kunnen organisaties hun ambities realiseren met de focus op een duurzaam resultaat voor de toekomst. www.cmotions.nl

Sinds 2019 is Cmotions onderdeel van Broad Horizon. Een internationaal netwerk dat inmiddels elf data, business applicaties, managed hosting en cloudbedrijven telt. Door een intensieve samenwerking met de verschillende bedrijven, kan een integrale oplossing op het gebied van data en IT aan opdrachtgevers worden geboden.