ServiceNow en Zoom breiden partnership uit

10-11-2022 | door: Wouter Hoeffnagel
Deel dit artikel:

ServiceNow en Zoom breiden partnership uit

ServiceNow en Zoom breiden hun samenwerking uit. De partijen introduceren nieuwe integraties, die per direct beschikbaar zijn. Zij helpen gezamenlijke klanten bij het verhogen van hun productiviteit en verbeteren van de samenwerking binnen hun organisaties.

De kijk van bedrijven op werk en de ervaring van werknemers is door de pandemie blijvend veranderd. Met teams verspreid aan het werk en veranderende werkplekken moeten digitale diensten toegankelijk, consistent en binnen handbereik van de werknemers zijn, ongeacht waar ze werken. De partijen spelen hierop in met ServiceNow Employee Center for Zoom. Werknemers kunnen hiermee direct vanuit Zoom gebruik maken van Employee Center. Zij hoeven hierdoor niet te wisselen tussen apps voor het uitvoeren van hun werk.

Integratie van Virtual Agent with Zoom Team Chat

ServiceNow Employee Center for Zoom borduurt voort op de integratie van Virtual Agent with Zoom Team Chat die eerder dit jaar werd aangekondigd. Hiermee beschikken werknemers over selfservice-mogelijkheden waar en wanneer ze die nodig hebben. Zonder Zoom te verlaten, kunnen werknemers ondersteuning krijgen van verschillende afdelingen, werkplekreserveringen maken en zowel bedrijfsnieuws als hulpbronnen raadplegen

Meer informatie is hier beschikbaar.

Terug naar nieuws overzicht