Witold Kepinski - 20 juli 2022

Microsoft Digital Contact Center Platform brengt producten samen

Microsoft Digital Contact Center Platform brengt producten samen image

Het nieuwe Microsoft Digital Contact Center Platform brengt verschillende producten samen. Dit meldt de leverancier tijdens het Microsoft Inspire 2022 event in Las Vegas. 

Microsoft: "Het opbouwen van een betere klantenservice-ervaring is topprioriteit voor zowel onze partners als hun klanten. Hulp zoeken moet een efficiënte, wrijvingsloze gebeurtenis zijn. Het nieuwe Digital Contact Center Platform brengt verschillende Microsoft-producten samen, waaronder Nuance – dat Microsoft eerder dit jaar heeft overgenomen – Dynamics 365, Power Platform en Microsoft Teams, in een open, uitbreidbaar en samenwerkingsplatform om een naadloze ervaring te creëren voor gebruikers die op zoek zijn naar help – ongeacht het kanaal.

ISV's kunnen het platform gebruiken om contactcenterervaringen te bouwen die voor hun klanten werken, van slimmere chatbots tot snellere livechatboxen tot intuïtieve AI-oplossingen. Het doel is om meer gepersonaliseerde engagementen te creëren via digitale kanalen, waar klanten informatie niet hoeven te herhalen en bedrijven kunnen werken om diepere relaties met hun klanten te ontwikkelen en de kosten te verlagen, wat alleen kan worden bereikt door consolidatie en automatisering."