Redactie - 13 juni 2022

Salesforce kondigt nieuwe Customer 360-innovaties aan

Salesforce kondigt nieuwe Customer 360-innovaties aan image

Salesforce, speler op het gebied van CRM, heeft nieuwe Customer 360 -innovaties geïntroduceerd die marketing-, handels- en servicegegevens op één platform met elkaar verbinden, zodat bedrijven verbinding kunnen maken, automatiseren, en personaliseer elke afzonderlijke interactie en bouw op grote schaal vertrouwde relaties op.

"Een groeiend aantal bedrijven wil hun gegevens over marketing, commercie en service verenigen, zodat ze op elk kanaal echt verbonden klantervaringen kunnen bieden - in de winkel, via e-mail of tijdens het winkelen op sociale media", zegt Lidiane Jones, EVP & GM, Salesforce Digital Experiences. "Deze innovaties helpen bedrijven de kracht van automatisering aan te boren, zodat ze zich kunnen concentreren op wat het belangrijkst is: productiviteit verhogen en betrouwbare relaties met klanten opbouwen."

Connected data en automatiseringsmogelijkheden maken bedrijven productiever en efficiënter, zonder in te boeten aan klantervaring

Customer Data Platform integreert met Google voor naadloze first-party data-interoperabiliteit en in de toekomst, gebruiksvriendelijke inzichten op segmentniveau

Nieuwe AppExchange-partners voor Customer Data Platform (CDP) en Commerce Cloud breiden de kracht van Salesforce uit voor elke branche

Lees meer hier.