Martijn Kregting - 26 april 2022

Haagse Hogeschool laat Netvlies gebruikerservaring websites verbeteren

De Haagse Hogeschool heeft een Europese aanbesteding voor optimalisatie van de gebruikservaring van haar websites toegekend aan Digital agency Netvlies. De onderwijsinstelling wil haar drie huidige websites laten combineren tot één flexibel en toekomstbestendig platform dat visie en strategie ondersteunt.

De nieuwe website moet de toestroom van nieuwe binnen- en buitenlandse studenten vergroten en het visitekaartje zijn richting externe partners en internationale samenwerkingen. Deze week werd bekend dat digital agency Netvlies de aanbesteding heeft gewonnen. Reden was onder meer dat Netvlies beschikt over alle gevraagde expertise rondom digitale strategie, marketing, technologie, hosting en security en eerdere ervaring heeft opgebouwd met soortgelijke vraagstukken.

Doorvertaling webstrategie

Netvlies gaat de komende vier jaar aan de slag met de doorvertaling van de webstrategie van de Haagse Hogeschool naar een innovatieve en doelgroepgerichte website. Daartoe wordt ook een aantal systeemintegraties uitgevoerd, zoalsdie van Microsoft Dynamics.

De Haagse Hogeschool is een onderwijsinstelling met vier vestigingen en ruim 27.000 studenten. Onder het label ‘The Hague Graduate School’ verzorgt De Haagse Hogeschool ongeveer 40 opleidingen en cursussen, nascholingen, in-company-trainingen, mastersopleidingen en – in samenwerking met universiteiten – verkorte doctoraalprogramma’s. Tevens verricht de instelling onderzoek voor het bedrijfsleven en de overheid. Er werken ruim 2.600 medewerkers.

Netvlies is actief op het gebied van end-to-end digitale oplossingen. Het bureau heeft naast technologische expertise op het gebied van Drupal, WordPress, Symfony en Sylius ook expertise op het gebied van strategie en digital marketing.

Trend Micro BW BN week 10-11-13-14-2024 Copaco | BW 25 maart tm 31 maart 2024
Trend Micro BW BN week 10-11-13-14-2024