ServiceNow Now Platform San Diego release biedt RPA toepassingen

24-03-2022 | door: Redactie
Deel dit artikel:

ServiceNow Now Platform San Diego release biedt RPA toepassingen

ServiceNow, een digital workflow-bedrijf dat de wereld van werk beter laat werken voor iedereen, kondigt de Now Platform San Diego release aan. Met een verbeterd, moderner visueel design en nieuwe Robotic Process Automation (RPA)-mogelijkheden die hyperautomatisering mogelijk maken, is de nieuwste versie van het Now Platform ontworpen om organisaties te ondersteunen bij de grootste uitdagingen die in iedere sector en elke regio spelen, en waarmee organisaties worden geholpen klaar te zijn voor een nieuwe economie.

“Van de great resignation tot de disruptie in supply chains en de nieuwe wereld van hybride werken - grote verschuivingen in personeel en economieën wereldwijd tonen aan dat de technologische strategie de zakelijke strategie is geworden,” zegt Chirantan “CJ” Desai, chief operating officer bij ServiceNow. “Met onze Now Platform San Diego release bieden we digitale leiders de mogelijkheid om slimmere, snellere en betere manieren van werken te creëren, waarmee organisaties het volledige potentieel van hyperautomatisering kunnen benutten.”

Organisaties worstelen met hun zoektocht naar flexibele manieren van werken waarin de werknemer centraal staat, zodat personeel betrokken en productief blijft. De Now Platform San Diego release helpt klanten in alle sectoren om productiviteit te stimuleren, de meerwaarde van hyperautomatisering te ervaren en betere en slimmere ervaringen te creëren in een nieuwe wereld van werk. Dit alles op een enkel platform.

Met de introductie van Next Experience in de Now Platform San Diego release, brengt ServiceNow de ervaringen samen van de meer dan 70 miljoen jaarlijks actieve gebruikers van het platform, die ServiceNow elke dag gebruiken om hun werk gedaan te krijgen. Platformgebruikers zullen hun belangrijke werkzaamheden binnen handbereik hebben, via alle applicaties, zodat ze snel aan de slag kunnen met wat de meeste urgentie heeft. Next Experience heeft een moderne, gestroomlijnde navigatie die in iedere applicatie dezelfde ervaring biedt en licht Favorites en History uit zodat werknemers snel terug kunnen keren naar hun belangrijkste werk.

Next Experience heeft een verbeterd, modern visueel design, inclusief een volledig vernieuwde onderdelenbibliotheek, nieuwe iconen, typografie en illustraties. De ervaring biedt verbeterde personalisatie-opties zoals toegangsvoorkeuren, informatiedichtheid, lay-out-voorkeuren en de keuze tussen een lichte en donkere modus.

Met 25 speciaal ontwikkelde workspaces die een nieuw visueel design hebben, de mogelijkheid om inzichten naar boven te halen met dashboards en machine learning-toepassingen voor het toewijzen van taken en het doen van suggesties voor mogelijke volgende stappen, helpt Next Experience platformgebruikers bij het direct vinden van de informatie die ze nodig hebben en bij het sneller afronden van taken met een hoge prioriteit. Nieuwe workspaces zijn CSM Configurable Workspace, Dispatcher Workspace, HR Agent Workspace, Cloud Operations Workspace, Service Operations Workspace en Hardware Asset Manager Workspace, zodat teams in klantenservice, HR, field service en IT slimmer en efficiënter kunnen reageren op aanvragen of problemen, aldus ServiceNow.

Terug naar nieuws overzicht