Zendesk geeft jaarlijkse conferentie Relate een nieuw format

Alex Constantinople

10-03-2022 | door: Wouter Hoeffnagel
Deel dit artikel:

Zendesk geeft jaarlijkse conferentie Relate een nieuw format
(11-05-2022)

Zendesk kondigt de terugkeer aan van zijn jaarlijkse conferentie Relate. Het event kent een nieuw format, dat zijn wereldwijde community van (potentiële) klanten, partners en medewerkers samenbrengt. Deelnemers kiezen hun eigen manier om contact te maken en te leren via een gedeelde online ervaring en persoonlijke evenementen op geselecteerde locaties.
 
Het virtuele event vindt plaats op 11 en 12 mei. Zendesk geeft gedurende deze dagen deelnemers in iedere regio de mogelijkheid om het event bij te wonen door verschillende tijdstippen aan te bieden. Deelnemers in Europa kunnen op woensdag 11 mei van 16.30-17.30 uur Relate bijwonen.

'Met Relate vieren we onze klanten'

"Een opmerkelijke klantervaring is een noodzaak en kan de grootste onderscheidende factor zijn van een bedrijf", zegt Alex Constantinople (foto), Chief Marketing Officer bij Zendesk. "Met Relate vieren we onze klanten en het event is nu toegankelijk voor iedereen die wil groeien door het creëren van een sterkere band met hun klanten."

Het event laat zien hoe Zendesk bedrijven wereldwijd helpt om de klantervaring opnieuw vorm te geven en gaat onder meer in op:

  • Het gebruiken van de kracht van conversational messaging
  • Het managen en opschalen van de service-operatie in en ‘digital-first’ economie
  • Het bouwen van sterkere en meer robuuste integraties, workflows en automatisering
  • Zorgen dat sales teams meer omzet kunnen behalen

Meer informatie is hier beschikbaar, waar u zich ook kunt aanmelden voor Relate.

Terug naar nieuws overzicht
Cloud