Tony’s Chocolonely kiest voor Boomi

10-12-2021 | door: Wouter Hoeffnagel
Deel dit artikel:

Tony’s Chocolonely kiest voor Boomi

Tony’s Chocolonely, het chocolademerk dat een 100% slaafvrije cacao-industrie nastreeft en in Nederland marktleider is in chocoladerepen, kiest Boomi om het eigen IT-landschap te vereenvoudigen en de integratie van de wereldwijde systemen en applicaties te versimpelen en te verbeteren. Tony’s Chocolonely maakt gebruik van het Boomi AtomSphere Platform dat door Boomi-partner Appronto werd geïmplementeerd. Met de keuze voor Boomi heeft het chocolademerk een schaalbaar en toekomstbestendig platform gerealiseerd, dat eenvoudig te beheren is en dat ook wat betreft kosten beheersbaar blijft.

Tony’s Chocolonely zocht naar een manier om de complexiteit van het IT-landschap terug te brengen en Microsoft Dynamics 365 Business Central, Salesforce, de verschillende webshops, point-of-sale systemen en de systemen voor logistiek en distributie te verbinden, in real-time. “Onze bestaande omgeving was gebaseerd op oude technologie en daardoor niet schaalbaar. We waren niet in staat om snel nieuwe systemen aan te haken en nieuwe klanten en leveranciers aan te sluiten op ons platform”, vertelt Feike van der Werf, IT-manager bij Tony’s Chocolonely.

Data in centraal en real-time beschikbaar

Appronto, de integratiepartner van Boomi, implementeerde het Boomi AtomSphere Platform om de verbindingen te leggen in het complexe IT-landschap en de data centraal, eenduidig en near-realtime beschikbaar te maken. Dankzij dit integrationplatform-as-a-service (iPaaS) is de IT-omgeving van Tony’s Chocolonely nu schaalbaar en future proof. Van der Werf: “Boomi AtomSphere Platform biedt ons precies de goede mix van technologische functies en de mogelijkheden om met ons compacte IT-team zelf zaken eenvoudig (low-code of no-code) in te regelen en aan te sluiten. Met Boomi kunnen we de integratie, zowel intern als extern, versnellen en zo kan de IT gelijke tred houden met de behoefte van de business.”

Boomi’s Integration-Platform-as-a-Service (iPaaS) verbindt alle elementen van een digitaal ecosysteem, zodat organisaties betere bedrijfsresultaten kunnen behalen. Het cloud-native platform verbindt on-premises en cloudsystemen, applicaties, databases en andere endpoints om datamigraties en digitale moderniseringstrajecten te versnellen.

Bekijk hier de video over de samenwerking tussen Tony’s Chocolonely, Appronto en Boomi.

Terug naar nieuws overzicht

Tags

Cloud, Deals, CRM
Cloud