Witold Kepinski - 07 december 2021

Tech Data versterkt services aanbod voor cloud support in Europa

Tech Data versterkt services aanbod voor cloud support in Europa image

Tech Data, een TD SYNNEX bedrijf, maakt de lancering bekend van een versterkt serviceprogramma voor cloudsupport voor zijn partners in Europa. Het nieuwe kader van services heeft de naam ELITE Cloud Support Service-partnerprogramma (CSS) gekregen. Het programma is ontwikkeld om partners een uitvoerige reeks uiterst flexibele, fijnmazige en aanpasbare opties te bieden waarmee ze een winstgevende portfolio van cloudservices en licenties kunnen opbouwen die is afgestemd op hun bedrijfsdoelen en waarmee ze hun klantenbestand kunnen uitbreiden.

Partners hebben de keuze uit kern- en uitgebreide opties van het ELITE CSS-partnerprogramma in co-branded of white-label versies. Het programma omvat een uitgebreide reeks servicemodules die via een flexibele structuur in rekening worden gebracht op basis van gebruik. Hiermee kunnen partners op maat gemaakte servicepakketten samenstellen die volledig zijn afgestemd op de behoeften van de klant. De modulaire add-ons omvatten directe toegang voor eindgebruikers, waarmee Tech Data mogelijkheden biedt voor rechtstreekse verzoeken van eindklanten in plaats van verzoeken via de partner; aangepaste SLA’s, waarmee responstijden voor kritieke problemen worden verkort; kortingen op beheerde services van Tech Data; toegang tot het aanbod van de Tech Data Academy; en toegang tot Tech Data’s Click 2 Run-oplossingen.

Denis Fouquet, Vice-President Cloud and Software, Europa bij Tech Data vertelde: “Met het programma ELITE CSS kunnen partners tegen een relatief lage investering hun cloudservices uitbreiden en voordeel halen uit de omvang en de gespecialiseerde cloudkennis van Tech Data. Het programma luidt een nieuw tijdperk in voor cloudservices. Partners kunnen doelgerichte, op maat gemaakte services aanbieden door het uitgebreide aanbod add-ons en white-label opties te combineren. We zijn overtuigd dat hiermee een nieuwe norm ontstaat voor klantgerichte cloudservices die binnen zeer korte tijd onmisbaar wordt voor onze partners en hun eindklanten.”

Partners kunnen hun op maat gemaakte ELITE CSS-portfolio opbouwen op basis van de volgende services:

•           Multichannel-toegang voor partners en eindgebruikers

•           Hoogste prioriteit voor tickets

•           24/7 incidentmanagement

•           SLA’s met gegarandeerde eerste responstijd

•           Support in meerdere talen

•           Onbeperkte cloudtickets

•           Opties voor support op lokatie en voor hybride omgevingen

•           Premier support voor L3-escalatie voor partners indien nodig

Ga naar 24/7 Cloud Support Services (techdatacloud.eu) of neem contact op met uw plaatselijke Tech Data-vertegenwoordiger voor meer informatie over het ELITE CSS-partnerprogramma van Tech Data.