Witold Kepinski - 04 november 2021

Microsoft lanceert Dynamics 365 Supply Chain Insights

Microsoft lanceert Dynamics 365 Supply Chain Insights image

Microsoft lanceert Dynamics 365 Supply Chain Insights zo meldt het op zijn Ignite event. De wereld bevindt zich midden in een supply chain-crisis. Om de huidige supply chain-uitdagingen met succes aan te pakken en uitzonderlijke klantervaringen te bieden, is een nieuw niveau van zichtbaarheid in uw hele supply chain vereist.  Daarom lanceert Microsoft Dynamics 365 Supply Chain Insights, waarmee organisaties de zichtbaarheid krijgen die ze nodig hebben, samen met de intelligentie om supply chain-uitdagingen te voorspellen en proactief te beheren.

Klanten kunnen hiermee bijna realtime gegevens verkrijgen, waardoor ze risico's kunnen beoordelen en problemen kunnen verminderen voordat er een enorme verstoring optreedt. Dynamics 365 Supply Chain Insights stelt klanten ook in staat hun eigen supply chain-gegevens te verrijken met externe signalen zoals wereldwijde weergegevens om de impact op zendingen te voorspellen, waardoor verhoogde intelligentie en voorspellende kracht binnen handbereik zijn.

Daarnaast is Microsoft verheugd om de preview van de Microsoft Cloud for Manufacturing aan te kondigen, die ervaringen over de end-to-end product- en servicelevenscyclus verbindt en de hele Microsoft-cloud verlicht met mogelijkheden die specifiek zijn afgestemd op productie.

Verder is Context IQ geïntroduceerd , een reeks mogelijkheden voor Dynamics 365 en Microsoft 365 die informatie, mensen en gesprekken in het moment toegankelijker maken, waardoor het minder nodig is om tussen apps te schakelen. Context IQ helpt ervoor te zorgen dat zakelijke gebruikers toegang hebben tot documenten en records, collega's in de hele organisatie en gesprekken - allemaal in de werkstroom, of het nu vanuit Dynamics 365- of Microsoft 365-applicaties is. 

Ook is de algemene beschikbaarheid aangekondigd van het first-party spraakkanaal voor Dynamics 365 Customer Servicegebouwd op het wereldwijde communicatieplatform dat Microsoft Teams aandrijft. 

Microsoft biedt nu ook een preview van Dynamics 365 Connected Spaces, voorheen bekend als Dynamics 365 Connected Store.Met Connected Spaces kan een organisatie nu eenvoudig observatiegegevens gebruiken, AI-aangedreven modellen gebruiken om inzichten over omgevingen te ontsluiten en in realtime te reageren op trends en patronen.

Het Microsoft Customer Experience Platform is een complete set marketingoplossingen waarmee marketeers eigenaar kunnen worden van hun klantrelaties, enthousiaste fans kunnen creëren en op nieuwe en gedifferentieerde manieren met klanten kunnen communiceren.  

Lees meer details hier.