Witold Kepinski - 23 oktober 2021

Automation Anywhere lanceert nieuwe contactcenteroplossing,

Automation Anywhere lanceert nieuwe contactcenteroplossing, image

Automation Anywhere, speler in intelligente automatisering, heeft vandaag Automation Anywhere voor Contact Centers geïntroduceerd , een cloud-native, AI-gestuurde automatiseringsoplossing die ondernemingen in staat stelt sneller een betere klantenservice te leveren.

Tegenwoordig werken klanten via een steeds groeiend aantal digitale kanalen samen met contactservicemedewerkers. Tegelijkertijd willen organisaties agenten een volledig beeld van de klant geven. Maar de realiteit is gecompliceerd, aangezien callcentermedewerkers, virtueel of menselijk, door apps, gegevensbronnen en meerdere systemen moeten navigeren voordat ze over de juiste informatie beschikken die nodig is om te reageren.

"Het laatste wat de toonaangevende merken van vandaag willen doen, is een klant vragen om 'wacht even', terwijl serviceteams klauteren om accountgegevens, bestelgeschiedenis of andere informatie te vinden die ze nodig hebben om snel een klantprobleem op te lossen", zegt Mike Micucci, Chief Operationeel medewerker, automatisering overal. "Ons cloud-native automatiseringsplatform werkt met alle contactcenterplatforms om gegevens te verbinden en handmatige processen te automatiseren, waardoor agenten problemen sneller kunnen oplossen."

Automation Anywhere voor Contact Centers stelt agenten in staat om efficiënter te worden in het vinden, ophalen en bijwerken van informatie, en om klanttransacties snel en nauwkeurig uit te voeren om de levering van diensten te versnellen en de wachttijden te verkorten. De oplossing is gebouwd bovenop Automation 360, 's werelds toonaangevende cloud-native RPA-platform, en omvat AARI , een slimme, gebruiksvriendelijke interface zonder code waarmee zakelijke gebruikers taken en interacties over meerdere systemen kunnen automatiseren.

Met AARI, een persoonlijke robotassistent die een enkel glas biedt voor alle automatiseringen, kan de oplossing worden geschaald om duizenden live of virtuele agenten te ondersteunen en biedt het extra functies