Witold Kepinski - 19 september 2021

ServiceNow Now Platform Rome release is beschikbaar

ServiceNow Now Platform Rome release is beschikbaar image

ServiceNow, een digitale workflowbedrijf dat werk beter laat werken voor mensen, kondigt de Now Platform Rome release aan. De nieuwste versie van het Now Platform biedt honderden innovaties waarmee bedrijven zich kunnen aanpassen aan het hybride werktijdperk, gekenmerkt door steeds veranderende businessmodellen, omgaan met toenemende vermoeidheid onder medewerkers, en het schalen van automatisering en appontwikkeling binnen de organisatie.

ServiceNow helpt organisaties in verschillende sectoren en landen inspelen op de kansen en uitdagingen van een nieuwe wereld van werk. Nu de wereldwijde economie haar snelste post-recessiegroei in 80 jaar doormaakt, biedt de Now Platform Rome release organisaties de vereiste tools om snel agile werkomgevingen en overtuigende klant- en werknemerservaringen te creëren en innovatie te versnellen zodat ze kunnen floreren in een nieuwe economie.

“De snelle opkomst van hybride werken heeft de behoefte aan digitale oplossingen vergroot en de businessmodellen van de 21ste eeuw voorgoed veranderd,” zegt Chirantan “CJ” Desai, chief product and engineering officer bij ServiceNow. “Onze klanten hebben digitale platformen nodig die naadloze, aantrekkelijke werknemers- en klantervaringen in elke omgeving mogelijk maken, en hen ook helpen om agile, veerkrachtig en productief te blijven. Met onze nieuwste release biedt ServiceNow oplossingen waarbij workflows bedrijven helpen om te gaan met belangrijke werkmomenten in een nieuwe economie.”

De Now Platform Rome release biedt nieuwe werknemersgerichte oplossingen die via een uniform employee experience platform organisaties in staat stellen om overal eenvoudige, aantrekkelijke werknemerservaringen te creëren. Werknemers kunnen zo belangrijke taken eenvoudig uitvoeren.

Nieuwe en verbeterde oplossingen zijn onder meer:

Employee Center fungeert als een digitaal commandocentrum voor hybride werknemers. Het biedt één connected interface voor werknemers om snel en eenvoudig gepersonaliseerde informatie te vinden, taken te voltooien, hulp te krijgen en diensten over afdelingen heen aan te vragen, zoals bij IT, HR, facilities, inkoop en legal. Employee Center vermindert de tijd die het werknemers kost om ondersteuning te vinden en verschillende apps te gebruiken doordat alle noodzakelijke informatie op één plek wordt geïntegreerd. Organisaties kunnen eenvoudig informatie en diensten samenstellen in dynamische, gepersonaliseerde onderwerppagina’s die het voor werknemers makkelijk maken om de antwoorden te vinden die zij zoeken. Employee Center zal ook integreren met Microsoft Teams om te zijn daar waar de medewerkers zijn.

Employee Journey Management ondersteunt werknemers op belangrijke momenten met behulp van connected ervaringen voor afdelingoverschrijdende processen zoals onboarding, functiewisselingen en uitdiensttreding. Daarnaast stelt het HR-teams en -managers in staat om resources, plannen en behoeften te personaliseren – allemaal op hetzelfde platform.

In een tijd waarin het vinden en behouden van talent steeds lastiger wordt, is digitale transformatie niet langer een motor van groei en productiviteit. Het is een absolute noodzaak om werknemers een betere balans te helpen vinden in een hybride werkwereld en hen creatief, productief en betrokken te houden.