Xerxes Group gaat verder als OneXillium

13-09-2021 | door: Wouter Hoeffnagel

Xerxes Group gaat verder als OneXillium

Xerxes Group, moederbedrijf van Xtandit, DocVisie, Ricoh Document Center Midden Nederland en Document House Limburg, gaat verder onder de nieuwe naam OneXillium. Dit houdt in dat de merknamen van deze vier dochterbedrijven verdwijnen en de bedrijven voortaan gezamenlijk opereren als OneXillium.

Met de nieuwe positionering wil OneXillium relevante en complete oplossingen te bieden waarmee het MKB op een efficiënte manier de nieuwe manier kan werken. OneXillium stelt zichzelf als doel om te groeien door het samenvoegen van de IT-kennis over multinationals met de persoonlijke benadering van een MKB.

Jo van Onsem, CEO OneXillium: “De naam OneXillium is een samenstelling van de woorden ‘one’, als één team onze klant ondersteunen, en ‘xillium’, afkomstig van het Latijnse woord auxilium, dat ‘hulp’ betekent. De X in het woord staat ook voor verbinden: met mensen, klanten en de maatschappij. In alles wat we doen leggen we de nadruk op maatschappelijk verantwoord ondernemen. Gedurende het gehele klanttraject richt OneXillium zich op het leveren van de beste klantervaring. Niet alleen door het inzetten van de juiste diensten en oplossingen, maar door de partner te zijn die zorgt voor een plezierige customer journey. Klanten maken bijvoorbeeld gebruik van één centraal aanspreekpunt voor hun volledige digitale transformatieproces. Bovendien zijn veiligheid en gebruiksgemak voor ons de belangrijkste succescriteria. Door ons op deze manier te differentiëren hopen we mooie successen te behalen en een goede en kwalitatieve partner te zijn voor zowel onze klanten als onze leveranciers. Naast delighted customers zijn delighted colleagues ook zeer belangrijk. We streven dus niet alleen extern maar ook intern naar geluk.”

Terug naar nieuws overzicht