Carlo Atzeni aangesteld als Marketing Lead bij Telindus

Carlo Atzeni

09-09-2021 | door: Witold Kepinski

Carlo Atzeni aangesteld als Marketing Lead bij Telindus

Strategisch IT-partner Telindus verwelkomt Carlo Atzeni (41) als Marketing Lead. In deze rol zal Atzeni zich bezighouden met de merkpositionering van Telindus als dé IT-partner voor organisaties van de toekomst. Hiervoor was Atzeni werkzaam als Marketing Manager bij PCI Nederland. Zijn aanstelling is onderdeel van de strategie van Telindus om zich te transformeren naar IT-business partner voor bedrijven die duurzamer willen opereren.

Ervaren marketeer in de IT-wereld
De afgelopen dertien jaar heeft Atzeni ervaring opgedaan in marketing, productmanagement en merkpositionering. Zo was hij werkzaam in verschillende functies op het gebied van sales, consultancy, product- en program management en marketing, bij organisaties als Canon en PCI Nederland. Bij laatstgenoemde heeft hij de afgelopen tweeënhalf jaar een grote rol gespeeld in het van de grond af opbouwen van een succesvolle nieuwe positionering en meer naamsbekendheid binnen de zakelijke IT-markt.

Carlo Atzeni over zijn nieuwe functie: “Telindus’ ambitie om het duurzaamste IT-bedrijf van Nederland te worden én een top 3-speler in de securitymarkt sprak mij erg aan. Ik denk daar graag over mee vanuit een marketingperspectief en kijk ernaar uit om mijn steentje bij te dragen aan de nieuwe positionering. Bij Telindus werken professionals met veel ambitie en kennis van IT. Het enthousiasme waarmee ze te werk gaan en waarmee ze zich inzetten voor de klant is mooi om te zien. Dit maakt dat ik er ontzettend naar uitkijk om samen aan de slag te gaan en de nieuwe positionering van Telindus tot logica te maken.”

“We zijn erg blij met de komst van Carlo”, vertelt Joris Leupen, CEO bij Telindus. “Telindus maakt momenteel een transformatie door om continuïteit voor de toekomst voor ons en onze klanten te waarborgen. De wereld verandert en onze business ook. We geven onze klanten daarom graag het vertrouwen om gezamenlijk met onze IT-oplossingen hun business toekomstbestendig te maken. Het IT-landschap speelt daar een grote rol in. Met de komst van Carlo als Marketing Lead en zijn ervaring met merkpositionering kunnen we concrete stappen gaan zetten om nu én in de toekomst met onze managed services meer van toegevoegde waarde te zijn voor de markt en onze klanten.”

Terug naar nieuws overzicht