Redactie - 03 september 2021

Avit Group is Cisco Customer Experience Advanced Specialization Partner

Avit Group is Cisco Customer Experience Advanced Specialization Partner image

Avit Group, netwerk integrator en managed service provider, is als eerste volledig Nederlandse organisatie uitgeroepen tot Cisco Customer Experience Advanced Specialization Partner. Deze certificering is het hoogst haalbare resultaat als het gaat om customer experience. Daarmee is dit het bewijs dat Avit Group, tevens Cisco Gold Partner, vooroploopt in de markt op het gebied van klanttevredenheid, waardecreatie en lange termijn relaties met de klant.

Avit Group werkt regelmatig samen met haar klanten aan complexe IT-projecten of -innovaties. Daarbij is het van groot belang dat de diensten voldoen aan de wensen en doelen van de opdrachtgevers. Avit Group heeft hier een specifieke methodiek voor ontwikkeld, waarin de customer success managers een belangrijke rol spelen. Mede dankzij de expertise van de Cisco-gecertificeerde specialisten worden dagelijks infrastructurele vraagstukken proactief opgelost en krijgen klanten altijd strategisch advies. Deze customer centric aanpak zorgt voor kostenbesparing in het business proces en stelt de klanten in staat om te profiteren van de vergaande digitalisering ten opzichte van de concurrentie. De Customer Experience Advanced Specialization Partner certificering van Cisco onderstreept dat Avit Group het juiste pad bewandelt naar het hoogst haalbare niveau van superieure dienstverlening.

“Avit Group heeft klanttevredenheid vanaf begin af aan in het DNA van de organisatie opgenomen”, zegt Mark Govaerts, CX Lead bij Avit Group. “We zijn continu gemotiveerd om een hoge tevredenheid van onze klanten te creëren, te behouden en verder te vergroten. Kortom, toegevoegde waarde leveren. Customer experience en innovatie staan centraal in alles wat we doen en we zien de certificering dan ook als een mooie mijlpaal. Het is hét bewijs dat we van toegevoegde waarde zijn voor onze klanten. We zijn trots op de certificering en deze smaakt naar meer. We blijven onszelf uitdagen om de voortrekkersrol in de markt te blijven vervullen.”

“We hechten ontzettend veel waarde aan klanttevredenheid. Niet alleen aan die van onze eigen klanten maar ook bij die van onze partners. Een goede klantervaring is namelijk cruciaal voor het succesvol behalen van de gezamenlijk bepaalde doelstelling”, zegt Daan de Groot (foto), Head of Partner Organization Netherlands bij Cisco. “Avit Group heeft de hoogst haalbare certificering behaald op het gebied van customer experience. Dit is niet alleen iets om trots op te zijn, het voegt ook waarde toe. Een goede klantervaring is namelijk een competitieve differentiator.”

Trend Micro BW BN week 10-11-13-14-2024 Copaco | BW 25 maart tm 31 maart 2024
Trend Micro BW BN week 10-11-13-14-2024