Zendesk presenteert nieuwe digitale samenwerkingstools

Zendesk presenteert nieuwe digitale samenwerkingstools

25-08-2021 | door: Redactie

Zendesk presenteert nieuwe digitale samenwerkingstools

In het huidige digital-first tijdperk staan bedrijven over de hele wereld voor de continue uitdaging om gelijke tred te houden met de steeds veranderende klantbehoeften. Digitale transformatie staat bij veel leidinggevenden hoog op de agenda, maar slechts 44 procent van de ondervraagde managers in de Benelux stelt dat hun organisatie in hoge mate flexibel opereert.

Bedrijven die een uitstekende klantervaring (CX) willen leveren, moeten een flexibele mindset aannemen en slim omgaan met technologie en de implementatie daarvan. Het service-platform van Zendesk helpt bedrijven om sneller te bewegen dan ooit tevoren en ongelofelijke ervaringen te leveren.

De nieuwste mogelijkheden, die vandaag worden gepresenteerd, zijn:

  • ‘Messaging at scale’: Zendesks uitgebreide messaging-platform voor zakelijke gesprekken introduceert proactieve messaging-tools om merken te helpen bij het vooraf bepalen van de behoeftes van de klant. De rapportagetools van Zendesk bieden inzicht in de automatiseringsstrategie van een merk, zoals het aantal interacties met een bot waarbij een klant is doorverwezen naar een service-medewerker.
  • Verbeterde tools voor de workspace van de supportmedewerker: bedrijven kunnen met verbeterde routeringstools voor sociale kanalen ervoor zorgen dat de tijd en energie van supportmedewerkers daar wordt ingezet waar dat het meest nodig is. En om supportmedewerkers te helpen bij het beheren van complexere verzoeken, maakt geïntegreerde livechat en spraak het nu gemakkelijk om tijdens het gesprek tussen kanalen te schakelen. Content cues, waarbij machine learning wordt ingezet om de kennisbank van een bedrijf te verbeteren, zijn nu ook beschikbaar in meer talen, waaronder Spaans, Duits en Portugees. Ook de voorgestelde macro's voor het aanbevelen van ticket-reacties maken gebruik van machine learning en zorgen voor een grotere efficiëntie van supportmedewerkers.
  • Gestroomlijnde samenwerkingstools en integraties: in deze nieuwe hybride, digital-first economie is het van cruciaal belang om uw teams met elkaar in contact te laten zijn. Geef uw beste CX een met boost met Zendesk Sunshine en verbeter de service met onze nieuwe, pre-built integraties voor samenwerken zoals Slack, Monday.com en Microsoft Teams.

"Voor veel organisaties is verandering tegenwoordig de enige constante, dus investeren ze in oplossingen die flexibele samenwerking tussen teams bevorderen en ontdoen ze zich van rigide legacy-processen die niet geschikt zijn voor een digital-first wereld”, zegt Tim Marsden, Senior Director, Technology Partner Ecosystems bij Zendesk. “Onze partnerships met toonaangevende samenwerkingstools zoals Slack, Monday.com en Microsoft Teams helpen bedrijven van elke omvang gelijktijdig te werken binnen één platform en informatie uit het hele bedrijf samen te brengen. Zo kunnen ze hun klanten beter te begrijpen en te ondersteunen, waar ze ook werken.”

Voor meer informatie over de nieuwe mogelijkheden Zendesk, schrijf je in voor de What's New Webinar op 24 augustus of kijk on-demand.

Terug naar nieuws overzicht