Wouter Hoeffnagel - 15 augustus 2021

KPN blijft hoofdsponsorschap van de Eredivisie

KPN blijft hoofdsponsorschap van de Eredivisie image

KPN blijft tot en met seizoen 2024/2025 hoofdsponsor van de Eredivisie. Dat is vandaag bekend gemaakt bij de start van het Eredivisieseizoen. KPN-klanten kunnen onder meer in het basispakket via het hoofdkanaal van ESPN wedstrijden in de Eredivisie bekijken.

Frank Rutten, Managing Director Eredivisie Media & Marketing: “KPN en het Eredivisievoetbal weten ieder op hun eigen, unieke manier mensen door het hele land met elkaar te verbinden. We zijn dan ook blij om een nieuw hoofdstuk toe te kunnen voegen aan de toch al rijke geschiedenis tussen KPN en de Eredivisie. Samen met elkaar zien we uit naar een prachtig 65e Eredivisieseizoen, met spectaculair voetbal en met zoveel mogelijk publiek in de stadions.”

Positieve bijdrage leveren aan voetbal

Mark Versteegen, directeur Sponsoring bij KPN: “Voetbal is en blijft de grootste sport van Nederland en heeft de kracht mensen te verbinden. We zijn blij dat we ons hoofdsponsorschap van de Eredivisie verder voortzetten. We gaan de komende jaren opnieuw een positieve bijdrage leveren aan de voetbalsport. Te beginnen met een jubileumseizoen waarin we er samen met de Eredivisie en alle voetbalfans een feest van gaan maken.”

KPN sponsort de Eredivisie al jaren. Van 1990 tot 2002 was KPN hoofdsponsor en droeg de competitie zelfs de vorige naam van KPN, de PTT Telecompetitie. In 2014 is KPN wederom partner geworden van de hoogste Nederlandse voetbalcompetitie en sinds seizoen 2017/18 opnieuw hoofdsponsor. Deze samenwerking wordt nu voor de komende vier seizoenen verlengd, met een optie tot nog een jaar.

Copaco | BW 25 maart tm 31 maart 2024 Trend Micro BW BN week 10-11-13-14-2024
Copaco | BW 25 maart tm 31 maart 2024