Freshworks en Pink Elephant Education bundelen krachten

Freshworks en Pink Elephant Education bundelen krachten

27-07-2021 | door: Wouter Hoeffnagel

Freshworks en Pink Elephant Education bundelen krachten

Pink Elephant Education, onderdeel van Pink Elephant EMEA en een wereldwijde Service Management-leverancier, gaat een samenwerking aan met Freshworks. Deze aanbieder van softwareoplossingen helpt bedrijven om de betrokkenheid en tevredenheid van klanten en werknemers te verhogen.

De inzet van de samenwerking is digitale transformatie. Freshworks en Pink Elephant Education gaan organisaties ondersteunen bij hun digitale transformatie, door met de inzet van Enterprise Service Management bedrijfsprocessen binnen IT-, HR- en Facilities-afdelingen te stroomlijnen en te automatiseren.

IT Service Management

De ITSM-oplossing van Freshworks Freshservice biedt organisaties overzicht en grip op hun IT Service Management. Freshworks levert software die de betrokkenheid en tevredenheid van klanten en werknemers vergroot. De oplossingen ondersteunt klanten die via verschillende contactpunten met hun klanten willen communiceren. Pink Elephant EMEA beschikt over meer dan veertig jaar ervaring op het gebied van ITSM.

Klanten kunnen hun IT-dienstverlening aan werknemers integreren met behulp Pink Elephant Education nu Freshservice. Zo kunnen zij alle contactpunten integreren met een flexibele, kant-en-klare en praktische oplossing die de bedrijfsefficiëntie vergroot.

ITSM Technology-serviceaanbod versterken

Gijs-Jan Huisman, managing director bij Pink Elephant EMEA, zegt: “De klant- en werknemerservaring blijft een topprioriteit voor organisaties en een belangrijk onderdeel van elk digitaal transformatietraject. Pink Elephant heeft altijd vooropgelopen bij de ontwikkeling en implementatie van Service Management-processen en -technologieën. Onze nieuwe samenwerking met Freshworks zal ons ITSM Technology-serviceaanbod versterken. We zijn enthousiast over deze samenwerking en we kijken ernaar uit om klanten te helpen bij het nastreven van nieuwe groeimogelijkheden en het digitaal transformeren van hun bedrijf.”

“Freshworks maakt het eenvoudig voor bedrijven om de klantbetrokkenheid en -tevredenheid te vergroten. Met Pink Elephant kunnen zij nu beschikken over kant-en-klare ITSM-oplossingen die aan de eisen van ITIL voldoen en worden ondersteund door Freshservice. Onze oplossingen bieden schaalbare en kostenefficiënte ondersteuning voor bedrijfsbrede IT-behoeften”, zegt Raymond Hüner, General Manager Benelux & Nordics bij Freshworks.

“Freshservice is precies de Service Management-oplossing met een focus op de gebruikservaring die we nodig hadden om ons aanbod compleet te maken. Hiermee kunnen we een passende oplossing bieden aan elk bedrijf, van MKB-organisaties tot grote multinationals”, besluit Misha Macinski, business unit manager Technology bij Pink Elephant EMEA.

Terug naar nieuws overzicht