Witold Kepinski - 02 juli 2021

Expertum presenteert nieuwe corporate identity

Expertum presenteert nieuwe corporate identity image

Dit jaar bestaat Expertum Nederland 6 jaar, Expertum Slovenië 5 jaar en Expertum België 15 jaar. Inmiddels staat Expertum Kroatië met een krachtig team ook op de kaart. Het is tijd voor een nieuwe look & feel met een verfrissende nieuwe branding.

Expertum is een innovatief, doortastend, maar bovenal persoonlijk bedrijf. Zij zijn uniek in hun specialisatie op het gebied van SAP en doen dit onder andere vanuit de focus op innovatie en met oog voor maatschappelijk verantwoord ondernemen. Dat zie je ook terug in haar projecten. Expertum is de afgelopen jaren sterk uitgebreid in haar landen. Met een forse groei internationaal en substantiële uitbreiding van het klantenportfolio, is dit een prachtige gelegenheid om een stap in de toekomst te zetten met een nieuwe corporate identity.

Het marketingteam binnen Expertum heeft een huisstijl ontwikkeld op basis van haar unieke DNA. In de ‘nieuwe’ identiteit wordt naast herkenbaarheid, ook de kernwaarden en het innovatieve karakter van Expertum zichtbaar. Er is gekozen een branding die vanaf nu in verschillende uitingen op diverse platforms en social media te zien zullen zijn. Het sluit naadloos aan op alle internationale ambities en wie Expertum is. Krachtig, fris en scherp. De nieuwe website zal continue aangevuld worden met een format aan blogs, referentievideo’s en events.

Steve Klein (Marketing Manager Expertum): “We zijn erg blij met en trots op de realisatie en uitrol van onze nieuwe corporate identity. Hiermee realiseren we internationale herkenbaarheid en eenheid. We zijn een bijzonder bedrijf dat zich onderscheidt door haar unieke DNA. Een DNA welke wordt gevoed door mensen, expertise en het samen willen bouwen aan een prachtige internationale organisatie.”