Integratie tussen Ivanti Neurons for ITSM en Citrix Workspace

Integratie tussen Ivanti Neurons for ITSM en Citrix Workspace

24-06-2021 | door: Wouter Hoeffnagel

Integratie tussen Ivanti Neurons for ITSM en Citrix Workspace

Ivanti, een automatiseringsplatform dat IT-assets van cloud tot edge detecteert, beheert, beveiligt en onderhoudt, gaat een samenwerking aan met Citrix. De partijen willen servicedesk-analisten en eindgebruikers in de Everywhere Workplace verder ondersteunen met automation bots die proactief issues kunnen detecteren en oplossen. Ivanti Neurons voor IT Service Management (ITSM) integreert nu met Citrix Workspace, wat resulteert in minder helpdesk-tickets, versnelde probleemoplossing en gepersonaliseerde eindgebruikerservaringen.

Om productief te blijven, gebruiken medewerkers tegenwoordig talloze apparaten om via verschillende netwerken en locaties toegang te krijgen tot bedrijfsapplicaties en -gegevens. Zij verwachten directe en gepersonaliseerde oplossingen voor IT-problemen die hun productiviteit beïnvloeden, ongeacht waar ze werken of welke apparaten ze gebruiken. Als gevolg hiervan moeten bedrijven in alle sectoren hun servicedesks en IT-operaties automatiseren met eenvoudige workflows.

'Service operations transformeren'
"Ik ben verheugd om de krachten te bundelen met Citrix om meer organisaties te helpen hun service operations te transformeren," zegt Nayaki Nayyar, President, Service Management Solutions, en Chief Product Officer bij Ivanti. "Door het bereik van het Ivanti Neurons platform uit te breiden naar Citrix-gebruikers kunnen we organisaties helpen hun bedrijfsresultaten te maximaliseren door de nauwkeurigheid, snelheid en efficiëntie van hun dienstverlening te verbeteren. Daarnaast stellen we medewerkers in staat om topprestaties te leveren door snellere en meer gepersonaliseerde oplossingen te bieden voor hun IT-problemen."

"We zijn toegewijd om onze klanten te voorzien van innovatieve oplossingen die de complexiteit verminderen en de toekomst van werk vooruit helpen", zegt John Panagulias, Director Developer en Partner Programs bij Citrix. "Door Ivanti Neurons en Citrix Workspace te combineren, kunnen bedrijven naadloos IT-problemen oplossen en de eindgebruikerservaring optimaliseren, zodat medewerkers overal en altijd vanaf elk device hun beste werk kunnen doen."

Servicedesk en IT-operations medewerkers kunnen nu Ivanti Neurons voor ITSM inzetten via Citrix Workspace microapps voor al hun belangrijke workflows, zoals het aanmaken en beheren van service requests en incidenten. Dit zonder de Citrix Workspace controle te verlaten. Met behulp van een low-code microapp-builder en uitgebreide developer toolkit kunnen aanpassingen worden gedaan.

Terug naar nieuws overzicht
Cloud