Karsten Ötschmann treedt toe tot Raad van Advies Nextview

Karsten Ötschmann, NextView

18-06-2021 | door: Redactie

Karsten Ötschmann treedt toe tot Raad van Advies Nextview

Nextview, de Europese Salesforce consultancypartij, maakt bekend dat Karsten Ötschmann per 1 juli toetreedt tot de Raad van Advies. Ötschmann was eerder werkzaam bij PriceWaterhouseCoopers (PwC) in verschillende leidinggevende rollen, zoals Technology Consulting Leader, en heeft meer dan 25 jaar ervaring in het consultancyvak. In zijn nieuwe rol zal hij de directie van Nextview adviseren over de te volgen groeistrategie.

In de ruim 25 jaar dat Ötschmann actief is, heeft hij meerdere consultancypartijen naar het volgende niveau gebracht. Hij was bij Lodestone, Infosys Lodestone/Infosys Consulting en uiteindelijk PwC verantwoordelijk voor de go-to-market strategie en groei van de dienstverlening op het gebied van technologische bedrijfstransformatie. In Nextview heeft Ötschmann zijn volgende uitdaging gevonden. De Salesforce consultancy ontving vorig jaar een flinke investering van Salesforce Ventures en is van plan Design Thinking Centers in Frankfurt, München en Berlijn te openen.

Karsten Ötschmann over zijn nieuwe aanstelling: “Er is op alle fronten een goede klik. De design-led aanpak en de klantgerichte cultuur van Nextview spraken me direct aan. Het bedrijf zorgt goed voor haar medewerkers, heeft hart voor haar klanten en erkent haar impact op de maatschappij en het milieu. Daarnaast zie ik Nextview als dé opkomende onafhankelijke Salesforce-consultancy op de Europese markt. Door de adviesaanpak, leiderschapsgeest, getalenteerde mensen en toewijding om zakelijke impact te leveren aan haar klanten, onderscheidt Nextview zich heel duidelijk van andere consultancies. Nextview heeft een enorm potentieel en ik kijk ernaar uit om mijn ervaring te kunnen gebruiken om het bedrijf de komende jaren te helpen groeien.”

Huub Waterval, CEO van Nextview: “Ik ben erg blij met de komst van Karsten. Ons doel is om de Europese markt verder te veroveren als design-led consultancypartij en zijn ervaring en advies zullen een grote rol spelen in de verwezenlijking hiervan. We groeien hard en Karsten weet dankzij zijn ervaring hoe die groei op een duurzame manier kan worden bestendigd. Ik ben ervan overtuigd dat we met ons huidige groeipad goed op weg zijn om de nummer één Salesforce consultancy in Europa te worden.”

Terug naar nieuws overzicht