NTT erkend als Genesys Global Platinum partner

07-06-2021 | door: Marco van der Hoeven

NTT erkend als Genesys Global Platinum partner

NTT maakt bekend dat zij erkend zijn als Genesys Global Platinum-partner. Ditpartnership speelt in op de verwachting van consumenten rondom een hypergepersonaliseerde gebruikerservaring.

Klanten verwachten volgens NTT tegenwoordig een hypergepersonaliseerde, moeiteloze ervaring, en CX wordt nog steeds door 81,6% van de raden van bestuur en leiders erkend als een duidelijke onderscheidende factor en de belangrijkste indicator van strategische prestaties. Hoewel de COVID-19-pandemie nieuwe uitdagingen met zich meebrengt, werken NTT en Genesys in Europa samen om cloudgebaseerde contactcenteroplossingen aan te bieden die klantbetrokkenheidservaringen transformeren, versnellen en toekomstbestendig maken.

Philippe Urbain, Vice President, Intelligent Workplace & Intelligent Business Solutions, Europe, bij NTT Ltd. zegt: "We zijn vereerd met de erkenning door Genesys. Omdat onze klanten zich aanpassen aan de verwachtingen van moderne klanten om relevant te blijven in een complexe en veranderende omgeving. ze zijn op zoek naar partners om een verbonden klantervaring te garanderen - waar en wanneer ze ook zijn. NTT is verheugd om onze samenwerking met Genesys voort te zetten om aan deze vraag te voldoen'.
Ken Archer, SVP, Global Channel Sales bij Genesys, voegde toe: 'De samenwerking met NTT Ltd. is essentieel voor onze wereldwijde cloudgroei en is gepositioneerd om uitmuntende klantervaringen te stimuleren. NTT en Genesys zijn beide erkende wereldwijde marktleiders op het gebied van klantervaring en samen met meer dan 25 jaar gezamenlijke engagementen en 330 gezamenlijke klanten, kijken we samen uit naar dit nieuwe hoofdstuk".

Terug naar nieuws overzicht