Witold Kepinski - 12 mei 2021

Menno de Haas wordt partner bij applicatieontwikkelaar Webflight

Menno de Haas wordt partner bij applicatieontwikkelaar Webflight image

Menno de Haas (1988) is per 1 mei 2021 partner bij Webflight. De Haas is sinds 2016 actief bij Webflight en sinds juni 2020 heeft hij als director de dagelijkse leiding in handen van de Mendix applicatieontwikkelaar die onderdeel is van het Amsterdamse bureau collectief MakerStreet. Hij zal zich in zijn nieuwe rol bij Webflight met name bezighouden met de doorontwikkeling en uitbreiding van het dienstenportfolio, acquisitie en ontwikkeling van nieuwe projecten en het versterken van de interne cultuur.

Menno de Haas: “De benoeming tot partner is een bevestiging van de weg die we met Webflight zijn ingeslagen als organisatie met een sterke focus op de medewerker, zowel bij ons intern, als bij onze klanten. Met deze combinatie maken we echt het verschil bij mooie bedrijven.”

De Haas is zijn carrière begonnen als business consultant bij First Consulting in Amsterdam. In 2016 maakte hij de overstap naar Mendix Consultant bij Webflight waar hij snel doorgroeide tot team lead. De afgelopen jaren is hij intensief betrokken geweest bij applicatie ontwikkelingstrajecten voor A-merken als Milieu Service Nederland, Bloomon en Loyens & Loeff, waarin hij zijn toegevoegde waarde heeft laten zien door creatieve en kostenbesparende business applicaties te implementeren.

MakerStreet partner Menno Schröder: “Mede door de pandemie blijft de versnelde digitalisering in 2021 onverminderd doorzetten. Met de aanstelling van Menno de Haas als partner bij Webflight zijn we in staat beter op de behoeftes in de markt te reageren en ons dienstenportfolio te versterken.”

Met de benoeming van De Haas geeft Webflight extra gewicht aan de behoefte om de organisatie doelgericht verder te ontwikkelen en de interne cultuur te versterken.

MakerStreet: ambitie om te groeien met ondernemers
Als managing partner van MakerStreet is van Schröder trots dat er er nieuwe garde klaar staat om het stokje over te nemen, bij Webflight maar ook bij de andere labels van MakerStreet zoals Resoluut, Mr Koreander en Soda. Schröder: “De essentie van MakerStreet is ondernemerschap en in het bijzonder ook om werknemers ondernemende kansen te bieden. Onze ambitie om te groeien met ondernemers is nog lang niet klaar.