Redactie - 23 maart 2021

VMware introduceert Customer Lifecycle Incentive programma

VMware introduceert Customer Lifecycle Incentive programma image

VMware heeft het Customer Lifecycle Incentives Program gelanceerd om partners te helpen bij het faciliteren van de end-to-end digitale transformatie voor hun klanten. Het programma helpt partners bij het vergroten van de winstgevendheid door middel van nieuwe en uitgebreide klantbetrokkenheid, een vereenvoudigde ervaring, een geoptimaliseerd investeringsrendement en beloningen voor samenwerking tussen partners.

VMware-partners kunnen profiteren van de toegenomen behoefte aan Software-as-a-Service-transformatie van klanten en verschuivende verkoopprocessen. Customer Lifecycle Incentives is de volgende evolutie van VMware's Partner Connect-programma, de basis van het partnerecosysteem, dat in februari 2020 werd gelanceerd. Partner Connect biedt een consistente ervaring met duidelijkere paden naar winstgevendheid, of het nu gaat om het doorverkopen van software of services, het beheren of hosten van services, of het leveren van diensten met toegevoegde waarde aan klanten.

"Bij VMware streven we ernaar om ons partnerprogramma voortdurend te ontwikkelen om ons aan te passen aan de eisen van de industrie en de verwachtingen van de klant", zegt Tracy-Ann Palmer, vice president Partner Programs and Experience bij VMware. “Customer Lifecycle Incentives is het resultaat van uitgebreide samenwerking met partners om incentives op te bouwen die voor hen belangrijk zijn. We geven onze partners meer ondersteuning en tools om hun zakelijke en VMware-praktijken te differentiëren en te transformeren. "

De Customer Lifecycle Incentives van VMware bieden partners meer mogelijkheden om unieke vaardigheden te benutten en waarde te leveren gedurende de gehele levenscyclus van de klant, vooral omdat klantdoelen complexer worden en snel fluctueren. Het biedt ondersteuning op alle routes naar de markt om duurzame kanaalpartnerschappen te ontwikkelen.

Het robuuste, diverse partnerecosysteem van VMware geeft partners de mogelijkheid om strategische en SaaS-gedreven partnerbetrokkenheid te stimuleren met bedrijfsmodellen die geschikt zijn voor alle soorten partners. Het biedt ook een gedifferentieerde technologiestack die een digitale basis vormt om aan de behoeften van ontwikkelaars te voldoen. Voor het eerst bieden deze nieuwe aanbiedingen ook meer mogelijkheden voor alleen Services Partners om deel te nemen aan incentiveprogramma's.

Nieuwe incentiveaanbiedingen zijn onder meer:

Technische beoordelingen - Ontworpen om de waarde te erkennen van het beoordelen van de omgeving van een klant om de belangrijkste bedrijfsresultaten aan te pakken, stelt de technische beoordelingsincentive partners in staat om de belangrijkste VMware-oplossingen te identificeren om de uitdagingen van klanten op te lossen. 

Proof of Concept - Deze incentive beloont VMware-partners die proof of concept leveren door middel van een workshop, onboarding van de klant of door middel van use-case implementatie, demonstratie en evaluatie.

Partner-to-Partner Accelerator - De Partner-to-Partner Accelerator beloont "Sell Through" -partners die kansen identificeren, in aanmerking komende bestellingen boeken en doorgeven aan de "Orchestrate With" -partners om de oplossing te activeren en het gebruik van VMware-services te vergemakkelijken.