Witold Kepinski - 09 maart 2021

Vertiv en zijn partners maken klanten digitaal veerkrachtig

2020 was een jaar van uitdagingen en kansen. Voor het totale bedrijfsleven, maar zeker ook voor het IT-kanaal. Vertiv, aanbieder van bedrijfskritische digitale infrastructuur en continuïteits-oplossingen, kan partners helpen om die kansen te benutten. Onder andere bij alles wat met edge computing te maken heeft die klanten digitaal veerkrachtig maakt. Vertiv verduidelijkt dat onder andere aan de hand van een mooie business case bij VodafoneZiggo. Moderator Danny Frietman spreekt hierover tijdens de online Dutch IT Channel Talkshow ‘Leaders of Datacenters verder met Kristof Deknop, Pre-Sales Solutions Engineer bij Vertiv.

Voor Vertiv en zijn partners was 2020 een veelbewogen jaar met uitdagingen, maar ook volop kansen waarmee ze hun klanten verder kunnen ondersteunen in hun business aldus Deknop.

Door de coronapandemie is de digitale transformatie in een stroomversnelling geraakt. Dat zorgt voor risico’s, onder meer op het gebied van security. Vertiv benadert deze uitdaging met een digital resilience visie: bedrijven moeten digitaal veerkrachtig worden. Deknop belicht de rol van partners daarin.

Er wordt meer thuisgewerkt en organisaties willen hun workflows daarom efficiënter maken. Steeds vaker kiezen ze daarom vaker voor een cloud en edge-infrastructuur waarbij Vertiv en partners een goede rol spelen. Zo is er met VodafonneZiggo een interessante edge computing business case met partner Improved IT uitgevoerd, onder andere met een out-of-band-management oplossing van Vertiv.

Lees ook het interview mey Kristof Deknop: Vertiv maakt klanten samen met het kanaal digitaal veerkrachtig.