Redactie - 09 december 2020

Cisco koopt online interactieplatform Slido

Cisco koopt online interactieplatform Slido image

Cisco is van plan Slido over te nemen, een technologiebedrijf dat een online interactieplatform biedt. De Slido-technologie zorgt voor een hogere mate van gebruikersbetrokkenheid voor, tijdens en na vergaderingen en evenementen.

De Slido-technologie wordt onderdeel van het Cisco Webex-platform en verbetert Cisco's vermogen om nieuwe niveaus van inclusieve publieksbetrokkenheid te bieden via zowel persoonlijke als virtuele ervaringen, zo meldt Cisco.

In de massale verschuiving naar "virtueel alles", zijn vergaderingen en evenementen op afstand de levensader geworden om mensen in alle aspecten van hun leven met elkaar te verbinden van vrienden tot familie tot collega's.

Volgens een recente wereldwijde personeelsenquĂȘte verwacht 98 procent van de respondenten dat toekomstige bijeenkomsten deelnemers op afstand zullen omvatten. Bedrijven heroverwegen hoe ze banden onderhouden, cultuur koesteren en virtuele ervaringen opdoen met werknemers, verkopers en klanten op kleine en grote schaal inclusief en beter dan persoonlijke interacties.

Slido heeft maandelijks meer dan 7 miljoen deelnemers en biedt zijn klanten een inclusief platform voor publieksbetrokkenheid dat realtime feedback en inzicht mogelijk maakt voor, tijdens en na elke bijeenkomst of evenement via dynamische peilingen, Q&A, quizzen, enquĂȘtes en meer.