2Contact opent nieuwe vestiging in Nijmegen

Matthijs Bakker, 2Contact

26-08-2020 | door: Witold Kepinski

2Contact opent nieuwe vestiging in Nijmegen

Facilitair Contactcenter 2Contact opent per half september de deuren van een nieuwe vestiging aan de Wijchenseweg in Nijmegen. Daarmee springt het bedrijf in op de groeiende vraag vanuit bestaande opdrachtgevers en op kansen in de arbeidsmarkt.

Operationeel Directeur Matthijs Bakker licht toe: “De vraag naar onze diensten neemt flink toe. Als gevolg van corona kunnen we op dit moment bovendien aan goed personeel komen. Dat heeft ervoor gezorgd dat we hebben besloten nu uit te breiden. Nijmegen is vanwege de demografische opbouw, arbeidsmarkt en concurrentie een logische locatie om onze derde vestiging te openen.”

De keuze voor het pand aan de Wijchenseweg, met een relatief beperkte capaciteit in vergelijking tot de twee bestaande vestigingen, is een gevolg van een veranderende werkwijze. “De kantoorlocatie is niet langer de centrale plek van waaruit al ons klantcontact gevoerd moet worden. We zien het kantoor inmiddels veel meer als landingsplek en sociale hub voor nieuwe medewerkers, dan als een werkplek met aanwezigheidsplicht.” Nieuwe medewerkers volgen een aantal weken een intensieve training op locatie om vaardigheden op te doen en de unieke bedrijfscultuur eigen te maken. Daarna werken ze vanuit huis.

2Contact voert met ruim 1000 medewerkers klantcontact uit voor onder andere KPN, VodafoneZiggo, DPG Media en diverse charitatieve organisaties.

Terug naar nieuws overzicht