Witold Kepinski - 25 augustus 2020

Frontline Solutions versterkt team

Frontline Solutions versterkt team image

Met de komst van Martine van Sante als Senior Accountmanager, Laura Freriks als medewerker Marketing en Asad Saqlain als senior engineer versterkt Frontline Solutions haar team. De drie nieuwe medewerkers hebben allemaal ruime kennis en ervaring in de contact center branche, iets waar (toekomstige) klanten van profiteren.

Hans Reuver, algemeen directeur van Frontline Solutions: “Klantcontact was altijd al belangrijk voor organisaties. Door de bijzondere periode waarin we zitten, zien we juist extra het belang daarvan. Er is een enorme stijging in de vraag naar oplossingen zoals videobellen en kennismanagement om vanuit huis in contact te komen met klanten en de juiste informatie te verschaffen. Ook speech analytics – om snel de belredenen te achterhalen en grip te krijgen op de dienstverlening – is een veelgevraagde oplossing. Om aan die vraag te kunnen voldoen werd al snel duidelijk dat er extra mensen in ons team welkom waren. Ik ben dan ook erg blij met de komst van Martine, Laura en Asad en de ruime ervaring die zij meebrengen.

De ‘perfect journey’
Eerder dit jaar kondigde Frontline een koerswijziging aan waarbij de naam wijzigde in Frontline Solutions. Met die nieuwe koers kwam ook een strategiewijziging waarbij het bedrijf zich nu positioneert als solutions provider. Hans Reuver: “bedrijven zitten niet op platte technologie te wachten, maar wel op oplossingen voor hun uitdagingen. Bijvoorbeeld de uitdaging hoe je écht goede ervaringen levert aan klanten en hoe je medewerkers hier optimaal in faciliteert om dit te bereiken – de perfect journey dus. De drie nieuwe collega’s kunnen hier perfect bij helpen om die strategie in de praktijk te brengen bij onze huidige en toekomstige klanten”.