Redactie - 23 juli 2020

Salesforce Service Cloud Voice met Amazon Connect is beschikbaar

Salesforce heeft de algemene beschikbaarheid aangekondigd van Service Cloud Voice met Amazon Connect. Service Cloud Voice, voor het eerst aangekondigd op Dreamforce 2019, brengt telefoon-, digitale kanalen en CRM-gegevens samen in één uniform dashboard.

Wanneer een telefoongesprek naar een service-medewerker wordt geleid, verschijnt het met Service Cloud Voice direct op het dashboard van de medewerker - het commandocentrum voor het beheren van alle klantgegevens en interactiegeschiedenis, en voor het leveren van service via kanalen zoals e-mail, chat, messaging en telefoon.

Dit is vooral van belang in het kader van COVID-19, waarbij callcenters achter de schermen snel zijn veranderd - denk aan het werken op afstand en het gebruik van nieuwe digitale hulpmiddelen, tot het meer nadruk leggen op empathie en flexibiliteit voor werknemers in deze moeilijke tijden.

Copaco | BW 25 maart tm 31 maart 2024 Trend Micro BW BN week 10-11-13-14-2024
Copaco | BW 25 maart tm 31 maart 2024