Tollring kondigt analytics licentiemodel

Tony Martino, CEO Tollring

26-06-2020 | door: Witold Kepinski

Tollring kondigt analytics licentiemodel

Tollring lanceert een nieuw schaalbaar licentiemodel voor haar iCall Suite analyse- en callrecording dienst om bedrijfskritische interactie klant gegevens voor zoveel mogelijk mensen toegankelijk te maken. Tollring heeft iCall Suite opnieuw ontworpen voor zijn gebruikers, zodat zij zich kunnen verbinden aan de functies die het best voldoen aan hun behoeften en tegelijkertijd de nodige flexibiliteit bieden, zodat partners hun markt kunnen verbreden.

Doordat Tollring de complexiteit wegneemt, wordt het voor partners gemakkelijker om iCall Suite rechtstreeks in hun productaanbod en in hun omgeving aan te sluiten. Partners kunnen zich dan concentreren op het leveren van de exacte functionaliteit die hun klanten nodig hebben, waarbij elke gebruiker toegang heeft tot de functies die voor hem of haar geschikt zijn. Het licentie prijsmodel stelt partners in staat om analyses op maat te maken voor de bedrijfsgrootte, met flexibiliteit in de prijsstelling om tegemoet te komen aan de verschillende behoeften en soorten klanten.

De revolutionaire aanpak van Tollring is het resultaat van maandenlang onderzoek bij partners, serviceproviders, distributeurs en resellers die oplossingen leveren aan eindgebruikers. De studie onderzocht de waarde van Tollring's analytics en bracht de productkenmerken in kaart voor verschillende gebruikersprofielen, met betrekking tot de waarde en hun interessegebieden. Met behulp van het concept van user personas heeft Tollring haar analytics en inzichten afgestemd op wat haar brede scala aan gebruikers het meest waarderen op basis van hun zakelijke rol.

Tony Martino, CEO van Tollring: "Dit is een belangrijke stap voorwaarts in de innovatiestrategie van Tollring nu we afstappen van het leveren van afzonderlijke producten met specifieke functiesets. In plaats daarvan geven we gebruikers binnen een organisatie nu toegang tot de functies die het best voldoen aan hun behoeften, zonder de beperkingen van het geleverde product. We zijn ook afgestapt van het in rekening brengen van kosten voor bewaakte eindpunten en agenten, wat onze prijzen verder vereenvoudigt en onze partners de flexibiliteit biedt om iCall Suite voor hun hele klantenbestand te implementeren - zowel groot als klein

Terug naar nieuws overzicht