Witold Kepinski - 25 juni 2020

KPMG Nederland en Esker versterken reseller partnership

KPMG Nederland en Esker versterken hun reseller partnership. Esker is aanbieder van AI-gedreven oplossingen voor procesautomatisering en pionier in cloud computing. Als onderdeel van de overeenkomst verzorgt KPMG de implementatie en ondersteuning voor Esker’s Procure-to-Pay- en Order-to-Cash-oplossingen.

KPMG werkt sinds vorig jaar samen met Esker. “Sinds 2019 zet KPMG Eskers cloudgebaseerde Accounts Payable-oplossing in de markt”, zegt Joris Juttmann, partner Digital Process Excellence bij KPMG. Juttmann: “Wij breiden onze activiteiten nu uit met het beheer van eerstelijnsonderhoud en –support en de organisatie van marketingevenementen.”

Beter beheer van ‘Accounts Payable’

Dankzij de samenwerking met KPMG heeft Esker volgens Juttmann zijn aanwezigheid in Nederland en internationaal kunnen uitbreiden. Juttmann: “En KPMG heeft de mogelijkheid gekregen om ondernemingen tijdens hun digitale transformatie te helpen met het beheer van hun ‘Accounts Payable’. Eskers intuïtief, cloudgebaseerd platform is gebouwd met behulp van marktleidende AI- en RPA-technologie en zorgt ervoor dat bedrijven hun digitale transformatie in de cashconversie-cyclus kunnen realiseren. Voor onze klanten betekent dit dat zij kunnen profiteren van meer efficiëntie, nauwkeurigheid en zichtbaarheid. Bovendien kunnen zij flink op de kosten besparen. Dankzij Eskers intelligente automatiseringssoftware en de expertise van KPMG op het gebied van process excellence, zijn onze wederzijdse klanten in staat hun financiële organisatie te transformeren in een toekomstbestendig profit center.”

Getekende contracten in alle ERP-systemen

"Esker is uiterst tevreden met de eerste resultaten van de samenwerking met KPMG Nederland”, zegt Jean-Michel Bérard, CEO van Esker. Bérard: “De samenwerking heeft ons getekende contracten opgeleverd voor onze debiteurenoplossing in alle ERP-systemen, inclusief SAP S/4HANA® Cloud. Wij blijven onze samenwerking dan ook uitbreiden om bedrijven samen te helpen bij het versnellen van de cashconversie-cyclus en het transformeren van de manier waarop klanten en leveranciers interactie hebben."