Witold Kepinski - 24 juni 2020

DSD biedt partners complete Microsoft 365 Business Voice telefonie oplossing

DSD biedt partners complete Microsoft 365 Business Voice telefonie oplossing image

Distributeur DSD heeft hoge verwachtingen van Microsoft 365 Business Voice en gaat haar partners helpen de stap naar telecom te maken. Zo bieden zij Microsoft 365 Business Voice aan als kant-en-klare telefonie-oplossing, geleverd inclusief gecertificeerde trunk. Ook de oplevering van de omgeving en volledige implementatie van de trunk levert DSD gratis. Met deze oplossing kan een eindgebruiker binnen één werkdag na aankoop aan de slag met Microsoft 365 Business Voice aldus DSD.

Integratie van telefonie in Microsoft Teams

Microsoft 365 Business Voice is een krachtig en flexibel telefoniesysteem, waarmee je een Microsoft Teams omgeving uitbreidt met een vaste telefonie-oplossing. Microsoft 365 Business Voice beschikt over alle functies die een telefonie-oplossing moet hebben, zoals de mogelijkheid om oproepmenu’s en voicemails in te stellen, verschillende groepen te maken en agenda’s toe te voegen. Door de naadloze integratie met Office 365 zijn tevens al je contacten direct beschikbaar binnen de ‘telefooncentrale’.

Kant-en-klare oplossing

Om Microsoft 365 Business Voice te kunnen gebruiken dien je een gecertificeerde trunk aan te schaffen én gebruik te maken van een compatibel Microsoft 365 abonnement. Via het DSD-platform is dit totaalpakket, met gecertificeerde trunk, Calling Plan (onbeperkt bellen in Nederland of Europe) en implementatie door DSD, eenvoudig te bestellen.

Na aankoop van Microsoft 365 Business Voice in het DSD-platform start ons support-team met de implementatie van de oplossing en de trunk, waarna binnen één werkdag Microsoft 365 Business Voice klaar is voor gebruik!

“Met deze zet is de kans groot dat Microsoft op termijn een belangrijke speler wordt in de telecommark. Microsoft 365 Business Voice vereenvoudigt de stap naar de telecom, met een telefonie-oplossing die eenvoudig te beheren is in het al bekende Microsoft beheercentrum. Wij als DSD maken het onze partners nog makkelijker door een turn-key oplossing te leveren en daarmee de technische implementatie uit handen te nemen”, aldus Stan Laurijssen (foto), Teamlead Cloud Services bij DSD Europe. “Zo zorgen wij ervoor dat elke IT-reseller telefonie kan verkopen en voegen wij blijvend waarde toe voor onze partners!”, vult Stan aan.