ServiceNow biedt nieuwe oplossingen voor finance, telecom en zorg

08-06-2020 | door: Witold Kepinski

ServiceNow biedt nieuwe oplossingen voor finance, telecom en zorg

ServiceNow heeft nieuwe oplossingen voor de financiële dienstverlening en telecom aangekondigd en zijn strategie voor de zorgsector toegelicht. De nieuwe oplossingen voor de financiële dienstverlening en telecom stellen klanten in staat hun bedrijfsprocessen te veranderen en waarde te creëren binnen de context en de schaal van hun sector.

Deze aankondiging komt op het moment dat organisaties in verschillende sectoren proberen te voldoen aan een veranderende bedrijfsdynamiek en klantverwachtingen en werknemers die op afstand werken tijdens de pandemie. CEO’s staan onder druk om aan de stijgende klant- en werknemersverwachtingen te voldoen en om nieuwe manieren te vinden om de concurrentie voor te blijven in de digitale economie. Bedrijven moeten silo’s en processen kunnen verbinden om grote veranderingen bij te houden, kosten te verminderen en klanten tevreden te houden, aldus ServiceNow.

ServiceNow introduceert verder Telecommunications Service Management om telecomdiensten en -operaties te verbeteren door klanten te verbinden met het netwerk op één platform. Deze oplossing helpt aanbieders de datasilo’s tussen hun klantenservice en netwerkbeheer af te breken. Dit is belangrijker dan ooit omdat werknemers op afstand werken, waardoor er grote veranderingen optreden in netwerkgebruik en bandbreedte. Accenture zal de partner van ServiceNow zijn voor de nieuwe telecomoplossingen, waarmee organisaties worden ondersteund bij hun digitale transformatie op basis van purpose-built workflows.

Het nieuwe Financial Services Operations-product helpt instellingen bij het ondersteunen van medewerkers en het verbeteren van efficiëntie door front-to-backprocessen te verbinden met een platform. Financial Services Operations helpt organisaties bij het digitaal transformeren van oude, handmatige manieren van werken, zodat organisaties betere klantervaringen kunnen bieden en operationele efficiëntie kunnen optimaliseren, om zo kosten te verminderen. Deloitte werkt samen met ServiceNow aan de implementatie van nieuwe workflows die de manier waarop banken werken transformeert.

ServiceNow breidt zijn sectoroplossingen uit naar de zorg. ServiceNow is voornemens zorgoplossingen te ontwikkelen om organisaties te helpen bij het veilig optimaliseren en automatiseren van belangrijke klinische en bedrijfsworkflows voor verschillende soorten zorg. ServiceNow heeft Mike Luessi aangesteld als GM of Healthcare & Life Sciences Solutions om deze tak te leiden. Daarnaast wordt KPMG de partner voor de oplossingen van ServiceNow voor zorgaanbieders. Deze samenwerking brengt de expertise van KPMG samen met de kracht van het NOW Platform, om zo de manier van werken bij zorgaanbieders te veranderen, evenals de resultaten bij patiënten.

Terug naar nieuws overzicht