Witold Kepinski - 11 mei 2020

ServiceNow gaat nauwer samenwerken met Adobe

ServiceNow gaat nauwer samenwerken met Adobe image

Tijdens het Knowledge 2020 Digital Experience event van ServiceNow zijn er een aantal nieuwe aankondigingen gedaan. Tijdens het Knowledge-evenement speciaal voor partners, klanten en developers, lag de focus dit jaar op de workflows van ServiceNow voor de versnelling van digitale transformatie, waarbij een nieuw, post COVID19-tijdperk wordt ingeluid voor werknemers- en klantervaringen.

 

ServiceNow gaat nauwer samenwerken met Adobe. Door de partnership-integratie tussen Adobe en ServiceNow is het nu mogelijk om data van het Adobe Experience Platform te koppelen aan de Customer Service Management-workflow van ServiceNow. Hiermee kan een naadloze, connected klantervaring worden gecreëerd en ontstaat er een volledig beeld van de klant, aldus ServiceNow.

COVID-19 verandert de manier waarop mensen willen werken en de manier waarop bedrijven communiceren met werknemers. Nu langzaamaan kantoren weer kunnen worden geopend, is het van belang om oplossingen te hebben waarmee de wensen van de werknemer in balans worden gebracht met de bedrijfsbehoeften, aldus ServiceNow.

Now Support mobile app

Customer support staat nooit stil en gaat 24 uur per dag door. Binnen de Now Support-portal kunnen partners en klanten al hun gebruikers, instances en upgrades vanuit een centrale plek beheren. Vanaf nu is de portal ook via de mobiele applicatie beschikbaar en kunnen klanten post-sales support aanvragen, zo meldt ServiceNow.