Redactie - 14 april 2020

Ctac voegt Digital Asset Management van Bynder toe CX portfolio

Ctac heeft een samenwerkingsovereenkomst getekend met Bynder, marktleider in Digital Asset Management (DAM). De Business & Cloud Integrator versterkt hiermee haar Customer Experience-portfolio. Voor klanten betekent dit dat ze voortaan bij Ctac terechtkunnen voor volledige ontzorging op het gebied van Product Data Management.

Of het nu gaat om retail, wholesale of manufacturing, elk bedrijf wil de beste ervaring voor zijn klanten. Het bieden van pakkende digitale content is daarbij cruciaal. Een DAM-systeem is noodzakelijk om de content op het juiste moment beschikbaar te stellen aan de klant – die zijn verwachtingen bovendien steeds hoger stelt. Digitale assets moeten snel, efficiënt en correct gecreëerd, onderhouden en gedistribueerd kunnen worden. Een DAM-systeem voorziet in deze behoefte. Ctac biedt haar klanten nu een totaaloplossing met een moderne en open architectuur, zodat andere platforms gemakkelijk te integreren zijn.

Julien Matsis, Partnerships & Channel Manager van Bynder: “We verwelkomen Ctac graag als nieuwe Bynder-partner. De breedte van Ctac’s technische expertise sluit perfect aan bij onze topprioriteit, namelijk het creëren van een onderling verbonden ecosysteem van technologieën. Zo willen we merken helpen hun initiatieven ten aanzien van digitale transformatie versnellen.”

Henny Hilgerdenaar (foto), CEO van Ctac: “Met het toevoegen van Bynder Digital Asset Management versterken we ons Customer Experience-portfolio nog verder. We zijn reeds een ervaren implementatie- en businesspartner op het gebied van Master Data Management en Product Informatie Management. Bynder DAM is een waardevolle aanvulling op deze proposities, waarmee we onze klanten nog vollediger kunnen ondersteunen in het datamanagement-domein.”